Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی همه خانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت ترافیک معابر منتهی به بهشت زهرا (س) و اقدامات پلیس راهور تهران بزرگ در جهت ایمن سازی و روان سازی ترافیک محدوده وضعیت ترافیک معابر بهشت زهرا (س) در ماه پایانی سال گفت: با توجه به وضعیتی که در دو سال اخیر به دلیل شرایط کرونایی روی داده که افزایش تردد شهروندان تهرانی و شهرهای اطراف پایتخت را در معابر بهشت زهرا (س) در ماه پایانی آخر سال در بر داشته است پلیس راهور تهران بزرگ بر آن شد که وضعیت ترافیکی اطراف بهشت زهرا (س) را با تمهیدات ویژه ای مدیریت کرده تا شهروندان و مراجعین در ماه‌های پایانی سال بتوانند با آرامش و آسایش بیشتری در معابر اطراف بهشت زهرا (س) برای زیارت اهل قبور تردد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ همه خانی گفت: از چند ماه قبل با برگزاری چندین جلسه و انجام بازدیدهای میدانی با معاونت‌های مختلف شهرداری تهران، مدیران سازمان بهشت زهرا (س) و … کارگروه مهندسی ترافیک را با نگاهی تخصصی به وضعیت ترافیک بهشت زهرا (س) راه اندازی کردیم.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: از جمله اقدامات مهم در این مدت تصویب و اجرای چند طرح از جمله ایجاد و احداث سه پارکینگ جهت کم شدن تراکم‌ها در داخل قطعات بهشت زهرا (س)، نصب ۳۰۰ تابلوی اطلاع رسانی در قطعات جدید و قدیم برای آگاهی مراجعین، حذف گاردریل ها و جایگزینی نیوجرسی‌ها به منظور تعریض مسیر و ایمن سازی های بیشتر و بهتر در صالح آباد که باعث جلوگیری از تردد عرضی عابرین و افزایش امینی ترددها نیز می‌شود، اشاره کرد.

سرهنگ همه خانی گفت: از جمله اقدامات مؤثر دراین حوزه در جهت کاهش ترافیک و روان سازی ترافیک در بهشت زهرا (س) احداث درب جدیدی از سمت جاده قمصر به قطعات جدید است که این مساله هم در توزیع بار ترافیکی تأثیر بسزایی دارد.

کد خبر 5431349 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: علی همه خانی پلیس راهور بهشت زهرا س ترافیک شهرداری تهران آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش ترافیک شورای شهر تهران میراث فرهنگی موتور سیکلت گردشگری قوه قضاییه کمیته امداد امام خمینی پلیس راهور سانحه تصادف غلامحسین محسنی اژه ای ذبیح الله خداییان وضعیت ترافیک بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه شد

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال از سمت شمال به جنوب به علت تخلیه بار ترافیکی امروز شنبه ۱۵ ماه یکطرفه شدند.

ترافیک در محور‌های چالوس و هراز سنگین و در محور سوادکوه اکنون عادی می‌باشد.

بر اساس گزارش این مرکز محور سوادکوه دارای بارش باران و سایر محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند.

سایت WWW.۱۴۱.IR و نرم افزار تلفن همراه ۱۴۱ نیز همه اطلاعات لازم را در اختیار کاربران جاده‌ای قرار می‌دهد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • سرطان اسرائیل در روزهای پایانی
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه شد
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند