Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبری خوش از خطرناک‌ترین جاده استان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ کیامرث حاجی زاده در بازدید از پروژه‌های راه شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج گفت: سه پروژه کلیدی در شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج داریم که تا ۱۰ ماه پیش این پروژه ها راکد بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: یکی پروژه کمربندی یاسوج به طول ۱۵ کیلومتر است که طبق گزارشی که در شورای ترافیک استان داشته‌ایم بیش از ۱۱ درصد از تلفات انسانی و جاده ای مربوط به این جاده بوده است که به مدت ۱۰ سال رها شده بود.

حاجی زاده با بیان اینکه این پروژه ذیل پروژه اصلی راه یاسوج سمیرم بابامیدان است یادآور شد: اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی ابتدای سال برای آن گذاشتیم که یک مقدار از آن به طلبکاران داده شد و مقداری از آن را نیز به پیمانکار جدید دادیم.

وی گفت: این پروژه در دو فاز است که یکی از آنها تا پل مختار بوده که خارج از پروژه‌های استانی ۱۹ میلیارد تومان برای این پروژه لحاظ شده که پیمانکار قول داده تا ۳۰ اردیبهشت سال آینده یک فاز آن از پلیس راه تا پل مختار را به بهره‌برداری برساند.

این مسئول تصریح کرد: یکی دیگر از پروژه هایی که با دست وزیر راه سابق کلنگ‌زنی شد پروژه تقاطع تنگه مهریان است که پیگیری شده و اعتبارات خوبی نیز برای آن گذاشته ایم.

وی گفت: دیگری پل سوم بشار است که پروژه خوابیده بود الان فعال شده و می بایست همه دستگاه ها خارج از همه ضوابط همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا ترافیک جاده پلیس راه معاون عمرانی استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۴۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس

میعاد فر در نشست با استاندار همچنین با بیان اینکه به زودی ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور اضافه می‌شود گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال این تعداد به هزار و ۵۰۰ دستگاه افزایش یابد.

وی همچنین از افتتاح ساختمان مرکزی اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد تا دهه فجر خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم در این نشست با بیان اینکه ۵۳ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس هوایی در استان فعال است گفت: برای ارائه خدمات بهتر در استان به ۱۶ پایگاه دیگر نیاز است.

جاودان سیرت به فرسوده بودن ناوگان زمینی اورژانس استان اشاره و اضافه کرد: ۳۳ دستگاه از آمبولانس‌های اورژانس استان، بالای ۱۵ سال عمر دارند.

احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست تامین اورژانس هوایی برای شهرستان کهگیلویه را یک ضرورت دانست و گفت: در بودجه سال جدید برای تامین بالگرد به این شهرستان اعتبار تخصیص داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد