Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@04:59:26 GMT

نجات دختر شهرستانی با هوشیاری پلیس

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۴۱۱۲

هوشیاری و تلاش کارمند مرکز فوریت‌های پلیسی 110 دخترنوجوان شهرستانی را که در دام مردی شرور گرفتار شده بود نجات داد.

به گزارش ایران، سرهنگ «محمد معظمی گودرزی» جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در تشریح این خبر گفت: ساعت 9 و 30 دقیقه صبح 28 بهمن امسال، زن جوانی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 استان البرز تماس گرفت و گفت: من در یکی از شهرهای شرقی کشور زندگی می‌کنم امروز خواهر نوجوانم که با فریب وعده‌های پوچ ازدواج فردی ناشناس به شهر کرج آمده بود با ما تماس گرفت و در حالی که گریه و درخواست کمک می‌کرد شماره تلفن راننده تاکسی اینترنتی که او را به مقصد رسانده را به ما داد و درخواست کمک کرد اما هیچ اطلاعات دیگری از مکانی که الان حضور دارد نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه کاربر سامانه 110 با پیگیری خود آدرس محلی که دختر نوجوان در آن حضور داشت را از راننده تاکسی اینترنتی دریافت کرد و با اعزام نیروی پلیس به آنجا، با سرعت عمل عوامل گشت پلیس، محلی که دخترک شهرستانی در آنجا حضور داشت را شناسایی و ضمن دستگیری فردی که او را فریب داده بود، خانواده دختر را برای تحویل گرفتن دخترشان به کلانتری دعوت کردند.

این شهروندان قدرشناس با سامانه 197 تماس گرفته و از سرعت عمل پلیس در رسیدگی به مشکل‌شان قدردانی کردند بدین ترتیب با دستور فرمانده انتظامی استان البرز، کاربر مرکز فوریت‌های پلیسی و عوامل گشت انتظامی حاضر در این عملیات تشویق شدند.

سرهنگ گودرزی در پایان سامانه تلفنی و پیامکی 110 را پل ارتباطی مردم و پلیس عنوان کرد و گفت: این سامانه به‌صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه‌های پلیسی است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اعتکاف اختلاف روسیه و اوکراین سقوط جنگنده اف 5 دنباس نجات دختر شهرستانی پلیس مذاکرات وین اعتکاف اختلاف روسیه و اوکراین سقوط جنگنده اف 5 دنباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به نجات کودک دو ساله در حال غرق شدن در رودخانه ای در یکی از روستاهای شهرستان مهاباد گفت: این حادثه  عصر دیروز جمعه در جاده مهاباد به سردشت در روستای گردشیلان روی داد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد پس از اطلاع از موضوع به محل اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: نجاتگران هلال‌احمر بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه کودک دو ساله مغروق را نجات داده و پس از انجام اقدمات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال دادند.

 

 

دیگر خبرها

  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • گفت‌و‌گو با مردی که برای نجات جان دختر بچه‌ای وارد رودخانه خروشان شد
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم