Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری رفسنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون زمینه آزادی 36 زندانی با همت انجمن حمایت زندانیان این شهرستان و پیگیری دادگستری و دادستانی فراهم شده است.

به گزارش برنا؛ حجت الاسلام والمسلمین مهدی پورمحمدی در جشن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان رفسنجان افزود: در حال حاضر ۲۳۰خانوار تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان شهرستان رفسنجان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این مطلب که خانواده زندانیان از نظر عاطفی و حمایت مادی شکننده‌ترین قشر جامعه هستند و همه در قبال خانواده زندانیان مسئول هستیم، تاکید کرد: طی سال جاری 850 بسته معیشتی به ارزش بالغ بر چهار میلیارد و 437 میلیون ریال در بین این خانواده ها توزیع شده است.

این مقام قضایی با بیان اینکه مردم رفسنجان مردم خیر و نجیبی هستند و این شهرستان طی سال‌ها شهر اول کشور در جهاد مدرسه‌سازی بوده است، اظهارداشت: رفسنجان نخستین شهری است که به همت خیرین اولین دستگاه ام‌آرآی کشور را خریداری کرد و اولین وقف برای امنیت کشور را دارد.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به اینکه 80 درصد از موقوفات هلال‌احمر کشور در رفسنجان است، اظهاردشت: طی سال جاری برای حدود  ۵۰ الی ۶۰ مددجو توسط واحد اشتغال وحرفه آموزی اداره زندان و با همکاری انجمن حمایت اشتغال زایی شده است و حدود ۱۵ نفر از همسران ودختران زندانیان نیازمند نیز معرفی به اشتغال شده اند.

وی از اهدای 350 میلیون ریال کمک های نقدی و موردی به خانواده زندانیان نیازمند نیز اشاره کرد و افزود: در سال جاری 50 مورد معرفی به بانک جهت دریافت وام نیز انجام شده است.

رئیس دادگستری رفسنجان با تأکید بر اینکه باید اولویت‌ها را در جامعه درک کنیم، ادامه داد: در رفسنجان با وجود ادارت بهزیستی، کمیته امداد، خیریه‌ها، دستگاه قضایی هم در قبال افراد وظیفه  دارد و باید از احوال مردم باخبر باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی همچنین با اشاره به برگزاری جشن حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند، تصریح کرد: مجموع واریزی‌نقدی و تعهدات‌ نقدی خیران در این جشن نیز دو میلیارد و 330 میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پورمحمدی خانواده پوشش جامعه زندان اشتغال دستگاه قضایی دادگستری استان کرمان دادگستری کل استان کرمان انجمن حمایت زندانیان رفسنجان رئیس دادگستری رفسنجان خانواده زندانیان انجمن حمایت سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل زندان‌های فارس گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، ۱۶ جشن گلریزان در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه برگزار شد که در این جشنها، خیران ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک کردند
اسحاق ابراهیمی افزود: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استاندر حال گذراندن دوره محکومیت خود هستند.
وی افزود: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ بنام ستاد دیه استان فارس برای دریافت کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان فارس آماده  است.

 

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند