Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: از آنجا که محتوای طرح صیانت نسبت به آنچه که مجلس به آن رأی داده است تغییر کرده، لذا مجددا این طرح باید از کمیسیون مشترک به صحن مجلس بازگردد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام احد آزادیخواه در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: چیزی که آیین نامه مجلس می گوید کاملا مبین و شفاف است و حرف اول و آخر را آیین نامه مجلس می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما وکلای مردم در مجلس هستیم و به نمایندگی از مردم در مجلس حضور یافته ایم پس وظیفه ما است که از حقوق مردم و آرمان های انقلاب دفاع کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: همه اقدامات ما باید متناسب با آیین نامه باشد و ما حق نداریم خلاف آنچه که به آن قسم خورده ایم عمل کنیم. نمایندگان در صحن مجلس رأی دادند که طرح صیانت براساس اصل ۸۵ در کمیسیونی مشترک بررسی شود اما براساس آیین نامه اگر اعضای کمیسیون قبل از ارائه به شورای نگهبان در محتوای طرحی که مجلس به آن رأی داده تغییری ایجاد کنند مجددا این طرح باید به صحن مجلس بازگردد. همه ما موظف هستیم که به قانون عمل کنیم. آنچه که ما به آن رأی دادیم در خصوص طرح صیانت تغییر کرده و حال باید براساس آیین نامه عمل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی مجلس یازدهم طرح صیانت آیین نامه آن رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۵۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مظهری، رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، گفت: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه هاست و فقط حمل دارو با ابلاغ این آیین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام میشود.
وی افزود: این آیین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز میشود.
مظهری ادامه داد: توزیع دارو بر بستر اینترنت بزودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز می شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می شود.
رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در پایان گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیکترین داروخانه به محل سکونت میتوانند داروی خود را سریع تر دریافت کنند .

دیگر خبرها

  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر
  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟
  • پاسخ ایران نسبت به رژیم صهیونیستی تنبیهی بود، زدند و ما محکم زدیم
  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها