Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، پنجمین جلسه هم‌اندیشی شهرداران مناطق ۲۲ گانه با محوریت امور اجتماعی و فرهنگی با حضور حسین نظری، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، امین توکلی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، شهرداران مناطق ۲۲ گانه و مدیران معاونت هماهنگی و امور مناطق و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در برج میلاد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حسین نظری با اشاره به اینکه جلسه هم‌اندیشی شهرداران مناطق 22 گانه با معاونان  شهردار با هدف تسهیل در امور برگزار می شود، گفت: ارائه خدمت به شهروندان عزیز و محترم رضایت آن‌ها را حاصل می‌کند. استقبال از بهار یکی از دلایلی ست که خدماتمان را در شهر افزایش دهیم و نشاطی به جامعه اعطا کنیم که مردم با کیفیت بیشتری زندگی کنند. 
وی تاکید کرد: ما برای به نتیجه رسیدن بهتر خدمات معاونت‌های اجتماعی و فرهنگی، فنی و عمرانی، خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک در مناطق 22 گانه کمک می کنیم. 
معاون هماهنگی و امور مناطق ضمن تشکر از ارائه خدمات شهرداران مناطق 22 گانه در طرح «تحول نگهداشت شهر» و ایام مبارک دهه فجر گفت: طرح «استقبال از بهار» را پیش رو داریم که امیدوارم دوستان مانند طرح های قبل در این طرح هم برای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان محترم تلاش خود را به کار گیرند. 

در ادامه این جلسه امین توکلی زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: توفیق حاصل شده است که در این دوره ما خدمت مردم باشیم و نباید برای خدمت به آن ها کوتاهی کنیم. مردمی که با شرافت و عزت این مسیر را طی کرده اند، شایستگی ارائه هر خدمتی را دارند و آنچه را که بتوانیم با خلوص به آن ها تقدیم کنیم. 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: وظایف ذاتی شهرداری در اولویت امور قرار دارد، اما در شاخص های کمیته ارزیابی یکی از موضوعات مورد توجه آقای زاکانی، شهردار محترم تهران، داشتن نگاه فرهنگی ست. تمامی شهرداران و مدیران در حوزه فرهنگی صاحب رای و دغدغه‌مند هستند. همچنین زاکانی معتقدند وظیفه ما در حوزه فرهنگی و اجتماعی از حوزه‌های دیگر سنگین‌تر است. 

وی عنوان کرد: در مجموعه اجتماعی و فرهنگی تلاش داریم هویت و سبک زندگی را پیش ببریم و به طور حتم بدون هماهنگی و کمک شهرداران مناطق نمی توانیم این امر مهم را محقق کنیم. 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه اگر همدلی و هم گفتمانی ایجاد نشود، زنجیره‌ای شکل نمی گیرد و دچار مشکل می شویم، افزود: باید تلاش کنیم به آنچه از سخنان رهبر معظم انقلاب استخراج می شود، مشرف شویم و اندیشه نظری ایشان را درست فهم و اجرا کنیم.  
وی از تدوین سند «تحول فرهنگی اجتماعی شهر تهران» خبر داد و گفت: در این سند نگاهی فراگیر داریم. ساختار ما در شهرداری تهران قرارگاهی ست؛ چرا که رهبر معظم انقلاب تاکید دارند، برای کارهای بزرگ کشور قرارگاهی پیش بروید. 

در ادامه این جلسه مهدی صادقی کجانی، مدیر کل دفتر مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به ارائه سند «تحول فرهنگی اجتماعی شهر تهران» پرداخت گفت: تهران از یک طرف نماد آبادانی، سعادت و سبک زندگی در کشور است و از طرف دیگر به عنوان الگویی برای کلانشهرهای کشور شناخته می‌شود. 

به گزارش روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، در ادامه این جلسه مریم اردبیلی، مدیر کل امور بانوان، محمد حسن جعفرزاده، مدیر کل فرهنگی، احمدی صدر، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و محمدعلی حیدری، سرپرست دبیرخانه ستاد راهبری مرکز ساماندهی مشارکت‌های اجتماعی در محلات و شهرداران مناطق ۲۲ گانه پرداختند. همچنین در ادامه غلام‌رضا شنگی، شهردار منطقه ۱۷ به ارائه گزارش کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بهار نشاط اجتماعی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران هماهنگی و امور مناطق شهرداران مناطق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۵۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری

به گزارش خبرگزار، مهر، محمدعلی الفت‌پور با اشاره به تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران گفت: حفظ سلامت اداری در شهرداری به عنوان یکی از مجموعه‌هایی که به‌طور مستقیم با شهروندان سروکار دارد، نقش بسیار مهمی در اعتمادسازی و ارتقای سرمایه اجتماعی دارد و اهمیت این امر زمانی آشکار می‌شود که مجموعه شهرداری تهران به‌عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در امر مبارزه با فساد، بتواند با پیگیری و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان خود و انتشار نتایج حاصله، گامی اساسی و اجرایی در این زمینه بردارد و از این طریق ضمن جلب اعتماد شهروندان سرمایه اجتماعی قابل ملاحظه‌ای برای شهرداری تهران کسب شود.

دبیر کمیته برنامه‌ریزی و نظارت ستاد ارتقا سلامت اداری با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از راهکارها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقا سلامت اداری، خصوصاً ارتشاء از طریق احصاء نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است، خاطرنشان کرد: تلاش در جهت اجرایی ساختن آن‌ها، بی‌شک یکی از مهم‌ترین اقدامات این حوزه خواهد بود که به واسطه آشنایی با موضوع و به سبب آگاهی از شرایط و اقتضائات شهرداری تهران، راهبردها و راهکارهایی نیز در زمینه‌های اقتصادی، اداری، مدیریتی، فرهنگی، قانونی و قضائی، مدیریت اخلاق حرفه‌ای، اجتماعی، اطلاع رسانی و شفاف سازی ارائه شده است که هم به لحاظ موضوعی و هم اجرایی قابل توجه و اجرا هستند.

بر اساس گزارش سایت شهر، الفت‌پور در پایان تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه جهت پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیأت رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و در اسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌گردند.

کد خبر 6089965 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق