Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان گرگان - ابراهیم فدایی در حاشیه بازدید از ایستگاه سیار واکسیناسیون در یکی از میادین کلاله گفت: متاسفانه آمار واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه‌ها در شهرستان کلاله پایین است و به همین دلیل مرکز سیار واکسیناسیون در این شهرستان راه اندازی شد تا در کنار ۵۵ خانه بهداشت، واکسیناسیون سرعت پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله گفت: این طرح در راستای تشویق و ترغیب عموم مردم به ویژه اصناف و بازاریان و کسبه به واکسیناسیون کرونا اجرایی شد.

فدایی می‌گوید: در حال حاضر شهرستان کلاله در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد برای دعوت مردم به رعایت شیوه نامه‌ها  شبکه بهداشت و درمان شهرستان متشکل از اورژانس ۱۱۵، مراقبین سلامت و نیرو‌های بهداشت محیط با همکاری و هماهنگی هلال احمر شهرستان پای کار هستند.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا واکسیناسیون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش معادن شهرستان تفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهدی زارع خورمیزی، گفت: کارشناسان به صورت منظم کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطار‌های لازم به متولیان معادن ارائه می‌دهند. 
مهدی زارع خورمیزی افزود: فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود. 
وی با بیان اینکه فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست است، ادامه داد: متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد