Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان البرز - سرهنگ جلیلیان گفت: حتی در برخی موارد کاربران از شماره موبایل خودشان به عنوان رمز عبود استفاده می‌کنند.

او می گوید: در سال‌های اخیر شاهد نشت اطلاعات کاربران فضای مجازی از قبیل کد ملی، شماره تلفن و... در برخی سامانه‌های تجاری بوده‌ایم که افراد سودجو با سوء‌استفاده از این اطلاعات اقدام به هک صفحات اینستاگرام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس پلیس فتای البرز، یکی از مواردی که به واسطه آن اکانت اینستاگرام کاربران هک می‌شود، استفاده از نرم‌افزار‌های واسطه‌ای برای افزایش تعداد فالور، لایک یا کامنت است.

او می گوید: مجرمان پس از دسترسی به حساب کاربری افراد در اینستاگرام، اقدام به ارسال پیام‌هایی مبنی بر درخواست کمک مالی به دلایل مختلف همچون سانحه رانندگی، بستری شدن در بیمارستان و ... با ذکر مبلغ و شماره‌حساب به تمامی دوستان و دنبال کننده‌های قربانی می‌کنند.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جرایم سایبری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۶۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است

به گزارش خبرآنلاین، روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای از دستور جمع‌آوری فراورده مکمل تقویتی رشد موی PHYTO خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: روابط عمومی سازمان غذا و دارو با اعلام این خبر، از مردم خواست در صورت مشاهده این فرآورده در سطح عرضه که براساس اعلام معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان فاقد مجوز می‌باشد، از خرید آن خودداری نموده و در صورت مشاهده، موضوع را با معاونت های غذا و دارو مطرح کنند تا نسبت به جمع آوری آن اقدام لازم مقتضی به عمل آید.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899537

دیگر خبرها

  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • ترانه‌ کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» اینستاگرام را منفجر کرد + ویدئو
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • با ۲٫۵ ساعت انتظار، الماس خودتان را بسازید
  • بشنوید// راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را ببندید
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • تو زیبایی
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است