Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، رحمان جلالی در این بیانیه آورده است، خبرنگاری در شیوه راستین و حرفه ای؛  مسئولیتی اجتماعی، وظیفه ای خطیر و رسالتی عظیم است و خبرنگار از این جهت، حرمتی مضاعف و جایگاهی مهم دارد.

وی می افزاید، نشست خبری سرپرست فرمانداری رفسنجان در حالی که با هدف تعامل با رسانه ها، پاسخگویی و اطلاع رسانی جامع، صحیح و دقیق و یک هفته پس از نشست مشورتی سرپرست فرمانداری  با اصحاب رسانه برگزار شد با اتفاقی تلخ و نامبارک همراه بود و شیوه پاسخ به یکی از سئوالات، موجب توهین به خبرنگار سئوال کننده و واکنش جامعه رسانه ای شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اطلاع رسانی استان کرمان در ادامه آورده است، در کنار بازخوردهای دغدغه مندانه خبرنگاران به این اتفاق، موضوع در سطوح مختلف بررسی و مستندات و دغدغه های اصحاب رسانه به استاندار کرمان، شورای اطلاع رسانی دولت، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت کشور به طور مستمر ارسال شد.

وی می افزاید، شورای اطلاع رسانی کرمان با تاکید بر رعایت اصول حرفه ای و اخلاقی در تعاملات رسانه ای از همراهی های خبرنگاران محترم در رویدادهای مختلف در این استان پهناور کرمان تقدیر می کند و حمایت از روند اطلاع رسانی صحیح را وظیفه ذاتی خود می داند.

جلالی در پایان آورده است، شورای اطلاع رسانی استان کرمان با تقدیر از خدمات و تلاش های مدیران محترم در راه پیشرفت و توسعه استان کرمان، از آنها درخواست می کند با عنایت به سیاست های اطلاع رسانی دولت با نهایت سعه صدر، ضمن گسترش ارتباطات رسانه ای در فضای همدلانه، فعالیت رسانه ها و خبرنگاران را در عمل به وظایف خود بیش از پیش تسهیل کنند.

روز گذشته در پی رفتار نامناسب سرپرست فرمانداری رفسنجان با یکی از خبرنگاران، احمد وحیدی وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار کرمان، دستور عزل علی اکبر پورمحمدی را صادر کرد.

همچنین در پی برکناری سرپرست فرمانداری رفسنجان تا ساعاتی دیگر حکم سرپرست جدید این فرمانداری از سوی استاندار کرمان صادر می‌شود.

برچسب‌ها خبرنگار کرمان استانداری کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرنگار کرمان استانداری کرمان خبرنگار کرمان استانداری کرمان شورای اطلاع رسانی سرپرست فرمانداری رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود