Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی پلیس، سردار عبدالله حسنی با بیان اینکه در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف، تحت پوشش مأمور انتظامی در آرادان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با سرقت این شهرستان قرار گرفت، تاکید کرد: سارق با صورت پوشیده در تاریکی شب به جلوی در منزل خانمی مراجعه و با اعلام اینکه مأمور پلیس است از او خواسته در را باز کند و بلافاصله پس از باز شدن در، سارق به زور وارد خانه شده و پس از بستن دهان و دست و پای زن با چسب، دستبند، گردنبند و گوشواره وی را سرقت کرده و متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تحقیقات پلیسی نشان داد سارق دو روز قبل از سرقت، به بهانه دادن غذای نذری به این منزل مراجعه کرده بود پلیس هم با دریافت مشخصات ظاهری او به یک سارق که به تازگی از زندان آزاد شده بود، مظنون شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق در یک عملیات فنی و پلیسی در منزل پدرش خبر داد و گفت: با انتقال متهم به پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه منکر سرقت بود که با هماهنگی مرجع قضائی از منزل وی لباس و شلواری که در شب سرقت به تن داشته را کشف شد و شاکی هم پس از مواجهه حضوری با سارق، او را شناسایی کرد همچنین باید گفت ارزش طلاهای سرقت شده پنج میلیارد ریال است.

کد خبر 5431620

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سمنان دستگیری سارق مامور قلابی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا تبریز بارش برف واکسن کرونا سنندج گرگان بارش باران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۷۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی منطقه ثامن مشهد گفت: در پی گزارش اخاذی های سریالی از راننده های سازمان اتوبوسرانی در پوشش بازرس در سطح شهر مشهد توسط مرد جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ عبدالرضا افزود: در پی گزارش اخاذی های سریالی از راننده های سازمان اتوبوسرانی در پوشش بازرس در سطح شهر مشهد توسط مرد جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران کلانتری شیرازی با استفاده از مشخصات ظاهری متهم و تحقیقات میدانی، روز گذشته وی را در محدوده خیابان شیرازی مشهد با لباس اتوبوسرانی در اقدام غافلگیرانه قبل از فرار از محل دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ثامن مشهد ادامه داد: متهم در بازجویی ها به هشت فقره اخاذی از راننده اتوبوس ها در سطح شهر اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

خجسته از شهروندان خواست تا از دادن پول و لوازم با ارزش به افراد مشکوک که خود را مامور معرفی می کنند، خودداری و از آنها کارت شناسایی معتبر درخواست کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند