Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@02:26:58 GMT

مجیدی: باید تمرکز داشته باشیم

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۷۷۶۷

مجیدی: باید تمرکز داشته باشیم

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با فجرسپاسی گفت: «چند بازی تیم فجر را دیده‌ایم. این تیم با توجه به بازی‌هایی که ارائه داده می‌توانست رتبه بهتری در جدول داشته باشد.

روزنامه ایران: فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با فجرسپاسی گفت: «چند بازی تیم فجر را دیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم با توجه به بازی‌هایی که ارائه داده می‌توانست رتبه بهتری در جدول داشته باشد. نه تنها این بازی بلکه امتیازات تمام مسابقات پیش رو برای ما مهم است، در طول هفته با بازیکنان در مورد این مسابقه صحبت کردیم. تنها فاکتور مهم این است که بچه‌ها با تمرکز کامل بازی کنند تا 3 امتیاز را کسب کنیم.» استقلال در روزهای گذشته با برخی حواشی همراه بود.

بحث سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند و اعزام این 2 بازیکن به خدمت مقدس سربازی در تاریخ یکم اسفندماه موضوعی است که در روزهای گذشته به آن اشاره شد اما تمرین روز دوشنبه آبی‌ها هم با یک حاشیه همراه بود. در این تمرین وریا غفوری، کاپیتان آبی‌ها به دلیل تخلف انضباطی در اختیار باشگاه قرار گرفت و براساس اعلام سایت باشگاه استقلال، این بازیکن تا اطلاع ثانوی مجوز شرکت در تمرینات این تیم را نخواهد داشت.

مجیدی در نشست خبری این گونه درخصوص غایبان دیدار با فجر صحبت کرد:‌ «سیاوش یزدانی و مرادمند نمی‌توانند برای ما بازی کنند و این موضوع را باشگاه یک ساعت پیش از برگزاری نشست به ما اعلام کرد. علاوه بر این غفوری به دلیل مسائل انضباطی، دانشگر به دلیل مصدومیت جزئی و همچنین ابوالفضل جلالی به علت سرماخوردگی در این بازی حضور نخواهند داشت. در مورد جلالی باید ببینیم او به بازی می‌رسد یا خیر.» مجیدی درباره استفاده از آمانوف در ترکیب تیم هم گفت: ‌«درباره مسائل فنی خیلی توضیح نمی‌دهم اما آمانوف کمک‌های زیادی به تیم خواهد کرد و امیدوارم این بازیکن بتواند روند رو به رشد خود را ادامه دهد.»

انتهای پیام/

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه آغاز شد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری آنا، اصغر جهانگیر معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و سخنگوی دستگاه قضا در نخستین نشست خبری به سوالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف پاسخ خواهد داد.

این نشست از طریق تلویزیون اینترنتی سیمای عدالت به نشانی https://www.aparat.com/simayeedalat/live به صورت زنده در حال پخش است.

خبر در حال تکمیل...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • نشست خبری سریال نون خ
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • نشست خبری جایزه ملی البرز
  • نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه آغاز شد
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است