Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@09:55:07 GMT

سرمایه گذاری ۶۵ میلیارد ریالی مخابرات در کامیاران

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۷۷۸۹

سرمایه گذاری ۶۵ میلیارد ریالی مخابرات در کامیاران

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان، از سرمایه گذاری ۶۵ میلیارد تومانی برای اجرای ۴۲ پروژه مخابراتی در شهرستان کامیاران خبرداد و گفت: این پروژه ها با هدف ایجاد و توسعه زیرساخت های مخابراتی اجرا شده است.

آزاد حکمت، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در شهرستان کامیاران۴۲ پروژه در حوزه های شبکه کابل و فیبرنوری، انتقال، سوئیچ و شبکه ارتباطات سیار به اجرا درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تشریح اجرای پروژه های مذکور در شهرستان کامیاران پرداخت و افزود: با تلاش همکاران در شبکه ارتباطات سیار سه پروژه، در حوزه سوئیچ و سیستم های مخابراتی ۳۲ پروژه، حوزه شبکه کابل دو پروژه و در حوزه انتقال نیز پنج پروژه اجرا و به مرحله بهره برداری رسیده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان کرد: این پروژه ها شامل ایجاد مراکز جدید و حذف تجهیزات قدیمی، اجرای تکنولوژی های جدید تلفن همراه(۳G,۴G)، ایجاد سایت های جدید تلفن همراه، توسعه ADSL، اجرای فیبر دسترسی، نصب تجهیزات و CWDM است.

حکمت، با اشاره به اینکه ارتقاء کیفیت و افزایش ظرفیت سازی در حوزه های مختلف به منظور پاسخگویی و ارائه به موقع سرویس ها و محصولات مخابراتی به مشتریان ساکن در شهرستان کامیاران مورد توجه این منطقه قرار دارد بیان کرد: اجرای ۳۲ پروزه فنی و تخصصی در حوزه سوئیج و سیستم های مخابراتی موید این مهم است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: اجرای پروژه های مذکور در نقاط شهری و روستایی این شهرستان با سرمایه گذاری ۶۵ میلیارد ریال در قالب ۴۲ پروژه شرایط استفاده مشتریان از خدمات و سرویس های مخابراتی را با کیفیت بالاتر به دنبال داشته است.

وی با اعلام اینکه ارائه محصولات و خدمات مطلوب به مشتریان رعایت اصل مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان را به دنبال دارد تصریح کرد: تقویت و توسعه سیستم های مخابراتی با تشکیل جلسات و کارگروههای فنی و برنامه ریزی های مدون از برنامه های منطقه است.

حکمت این نوید را به مردم فهیم شهرستان کامیاران داد که در آینده نزدیک پروژه های مخابراتی دیگری با سرمایه گذاری قابل توجه ای در این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شهرستان کامیاران سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۷۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمد هادی‌زاده اظهار کرد: پروژه پوشش بتنی کانال انتقال آب (لاینینگ) به طول 6 هزار و 500 متر با اعتبار 50 میلیارد ریال در اراضی شالیزاری 18 روستای شهرستان آمل در حال اجراست.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با اشاره با نظارت مستمر کارشناسان امور فنی و زیربنایی این مدیریت بر اجرای این طرح، تصریح کرد: این طرح تاکنون به طول هزار و 250 متر با هزینه 8.5 میلیارد ریال در روستاهای کمدره، لتی‌کلا، پولیکیاده و چنگمیان اجرا و نیز در روستاهای شهنه‌کلا، پاشاکلا، اسکی‌محله، تازه‌آباد و نوآباد این شهرستان در دست انجام است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و اعتلای کشاورزی، رسیدن به اهداف سازمانی، توسعه بخش کشاورزی، امنیت غذایی و تحقق شعار سال استفاده می شود، گفت: احداث پوشش بتنی کانال های انتقال آب، نقش تعیین کننده‌ای در بهبود راندمان آبیاری، کاهش هدر‌رفت و مدیریت توزیع آب و جلوگیری از رشد علف‌های هرز خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • سرمایه گذاری ۱۰۰هزار میلیارد تومانی برای ۳۵پروژه تجاری ومسکونی در کشور
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند