Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: توجه به ورزش روستایی برای شناسایی استعدادهای ورزشی در اولویت برنامه ها قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم در حاشیه افتتاح سالن ورزشی روستای سعید آباد اظهار کرد: با همه محدودیتهای اعتباری رویکرد ما توزیع عادلانه امکانات است تا همه مردم علاقمند از امکانات ورزشی برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امروز با حضور معاون وزیر ورزش ۴۳ خانه ورزش روستایی افتتاح می شود که با این کار تعداد این خانه ها به ۱۹۹ خانه ورزش روستایی خواهد رسید. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین یادآور شد: با احداث سالنهای ورزشی در روستاها که از اولویت ها و رویکردهای جدی ما محسوب می شود زمینه توزیع عادلانه امکانات ورزشی درهمه مناطق مهیا شده است. 

وی بیان کرد: سالن ورزشی روستای سعید آباد با ۴ میلیارد تومان از اعتبارات ملی استانی تکمیل شد و توسط شر‌کت ابنیه سازان شیرکوه احداث شده است.

علایی مقدم افزود: ساخت این سالن در شرایط کنونی بیش از  ۱۰ میلیارد تومان هزینه دارد و جا دارد از همکاری استاندار و آقای عباسپور نماینده بویین زهرا که برای تسریع در تکمیل طرح پیگیری کردند تشکر و قدردانی کنیم.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا معاون وزیر ورزش و جوانان ورزش و جوانان قزوین ورزش روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ دکتر علیرضا مهرعلیان، رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین به مناسبت هفته سلامت در دیدار با دکتر فاطمه محمدبیگی، مدیرکل کتابخانه عمومی استان قزوین گفت: اگر به سواد سلامت اهمیت داده نشود و جدی گرفته نشود، عوارض متعددی را در حوزه‌های مختلف زندگی برای فرد در پی خواهد داشت.

این مقام مسوول با اذعان به اینکه افزایش ارتقای فرهنگ سلامت در جامعه باعث کاهش هزینه‌های درمان و از بسیاری از بیماری‌ها پیشگیری می‌کند؛ گفت: ارتقای سواد سلامت افراد، باعث می‌شود که فرد، جامعه‌ای ایمن و امید به زندگی بیشتری داشته باشد.

دکتر فاطمه محمدبیگی، مدیرکل نهاد کتابخانه عمومی استان هم ضمن تبریک هفته سلامت و قدردانی از زحمات کادر سلامت، گفت: تلاش برای هم‌افزایی در ارتقای سرانه مطالعه کتاب و آشنایی بیشتر دو حوزه بهداشت و کتاب‌خوانی و استفاده از پتانسیل کتابخانه‌ها به عنوان یک مکان فرهنگی و اجتماعی برای خدمات‌دهی به افراد، بدون هیچ محدودیتی است.

گفتنی است، این نشست به منظور سلامت خانواده و فرهنگ سلامت در اداره کل کتابخانه عمومی قزوین برگزار شد و مقرر شد که با همکاری بین دو حوزه، مسابقه کتابخوانی با موضوع سلامت روان در سامانه مسابقات کتابخوانی برای عموم مردم برگزار شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900612

دیگر خبرها

  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند