Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:51:26 GMT

اتوموبی خرید لوازم یدکی را برای همه آسان کرد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۸۴۴۳

اتوموبی خرید لوازم یدکی را برای همه آسان کرد

زندگی روزمره به سمتی می رود که استفاده از ماشین برای همه به یکی از ملزومات تبدیل شده است. هرچه پیش می رود ما برای رفت و آمد به محل کار، دانشگاه، ماموریت های شغلی و یا حتی سفرهای تفریحی، نیاز به وسیله نقلیه داریم؛ اگر ماشین خودمان باشد که چه بهتر! رونق بازار خرید و فروش خودرو باعث شده تا نیاز به لوازم یدکی و قطعات داخلی خودرو هم بیشتر از قبل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماشینی که استفاده می کنیم نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد تا عمر مفید بیشتری داشته باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام اتوموبی، یکی از دغدغه هایی که امروزه با آن مواجه هستیم، تهیه محصولات اصل و با کیفیت است. متاسفانه به دلیل عدم تعهد افراد به اصول اخلاقی، سودجویانی هستند که از شرایط سو استفاده کرده و محصولات بی کیفیت و غیر اصل را با قیمت گزاف به فروش می رسانند. این امر زمانی بیشتر خود را نشان می دهد که شما محصولی را خریداری کردید، ولی فروشنده از پذیرش اصل نبودن آن امتناع می کند و هیچگونه مسئولیتی در قبال قطعه ای که به شما فروخته قبول نمی کند. اما دائما یکسان نباشد حال دوران!، ما در اتوموبی این مشکل را برای همیشه برطرف کردیم.

بازار آنلاین اتوموبی

بهتر است اول در مورد اتوموبی توضیح مختصری ارائه دهیم!

اتوموبی مرجع آنلاین فروش لوازم یدکی و قطعات خودرو است که فعالیت خود را به طور رسمی از سال 1398 شروع کرده است. هدف اصلی تسهیل فرایند خرید و فروش عمده بوده که در نهایت منجر به ایجاد پلتفرم مجازی مطمئن در همین زمینه شد. جامعه هدف اتوموبی تولید کنندگان، وارد کنندگان، فروشندگان لوازم یدکی و تعمیرکاران خودرو است تا بتوانند با راحتی و بدون نگرانی از مشکلات رایج و معمولی که در این بیزنس وجود دارند، محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند.

متاسفانه زنجیره تامین قطعات خودرو در ایران با مشکلات بسیار زیادی مواجه است، ولی اتوموبی با ترکیب تکنولوژی، دانش روز مهندسی و مدیریت و در کنار تجربیات بزرگان صنعت لوازم یدکی تمام تلاش خود را برای کنار زدن موانع این مسیر کرده است. این مجموعه فعالیت خود را با پشتوانه بازرگانی نیک آئین آغاز کرده است که نیم قرن سابقه درخشان در حوزه خدمات خودروهای سنگین و سبک از تعمیر تا واردات، تولید و تامین لوازم یدکی خودرو دارد.

همه برندهای لوازم یدکی در اتوموبی

یکی از مزیت های اتوموبی که باعث برتری آن می شود، تامین قطعات از تمامی برندهای معتبر ایرانی و خارجی است. مهندسان فعال در این مجموعه به طور کامل با ساختار داخلی خودرو و نیازهای تمامی سیستم های تشکیل دهنده آن آشنا هستند، همین امر باعث شده تا همه لوازم مورد نیاز خودروها را تامین کنند. تفاوتی ندارد که ماشین شما یکی از تولیدات داخلی باشد، یا از مدل های لاکچری اروپایی، در اتوموبی می توانید تمامی قطعات به کار رفته را خریداری کنید. در کنار تامین قطعات، برندهای به روز و با  همه درجات کیفی در دسترس عموم قرار گرفته تا شما بتوانید با توجه به بودجه و اولویت های خود، خریدی مطمئن و به صرفه داشته باشید.

لوازم یدکی همه شرکت های تولید کننده خودرو را می توانید از اتوموبی تهیه کنید

همانطور که برای همه واضح است، ایران یکی از قطب های خرید خودرو در دنیا محسوب می شود. با توجه به ذائقه خاص  ایرانی ها و علاقه مفرطی که به صنعت خودروسازی و تکنولوژی های به کار رفته در آن نشان دادند، واردات خودرو از تمامی برندهای بنام آلمانی، کره ای، ژاپنی و چینی رونق بسیار زیادی دارد. قطعات داخلی و لوازم یدکی شرکت های زیر را می توان در حال حاضر از اتوموبی تهیه کرد:

ایرن خودرو

سایپا

دانگ فنگ

فوتون

بنز

کیا موتورز

هیوندای

مزدا

میتسوبیشی

پروتون

پژو

بی ام و

بهترین شرایط خرید و خدمات پس از فروش را از اتوموبی بخواهید!

ما در اتوموبی همواره رضایت و آسودگی مشتریان را اولویت خود قرار دادیم و تمام تلاش های ما در راستای ایجاد محیط آنلاین ایمن با رابط کاربری گویا است تا خرید را هرچه راحت تر کنیم. حتما این نکته را در نظر داشته باشید که تمامی محصولات اتوموبی با کمترین قیمت به فروش می رسند. این مجموعه با حذف واسطه ها سعی بر این دارد تا مناسب ترین قیمت ها را عرضه کند.

در راستای همین اهداف، اتوموبی با مجموعه ای از فروشندگان معتبر همکاری می کند تا بتواند بهترین کیفیت و برندها را برای شما تهیه کند. برای خرید از محصولات ثبت شده در سایت کافیست با فروشنده تماس برقرار کنید. پس از تایید درخواست و ثبت آدرس و سفارش شما، مرسوله در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت مستقیم از طرف فروشنده برای شما ارسال می شود. سیاست اتوموبی این است که شما بدون هیچ واسطه ای با پخش کننده و فروشنده ی محصول در ارتباط باشید تا هزینه های اضافی کارمزد واسطه ها را پرداخت نکنید.

با توجه به اینکه رضایت از خرید اولویت ما است، در انتخاب فروشندگان و تامین کنندگان قطعات دقت و وسواس زیادی به خرج داده ایم. تمامی افرادی که محصولات خود را از طریق اتوموبی به فروش می رسانند از نظر صداقت در گفتار و اخلاق کاری مورد بررسی قرار گرفته و پس از تایید، همکاری خود را با اتوموبی شروع می کنند. به همین دلیل شما می توانید با خاطری آسوده از خدماتی که ارائه می شود، استفاده کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید لوازم یدکی لوازم یدکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت قطعات داخل خودرو در خرم آباد، پیگیری موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ نبی اله قاسمی افزود: مأموران کلانتری ۱۵ خرم آباد با اقدامات و رصد‌های اطلاعاتی یک سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی و دستگیر، که در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه‌ها سارق به ۱۳ فقره سرقت قطعات داخل خودرو اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ قاسمی در پایان از شهروندان خواست وسایل نقلیه خود را به لوازم ایمنی نظیر دزد‌گیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی و سایر وسایل تأخیری و بازدارنده تجهیز نمایند و هرگونه مورد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • حریق انبار قطعات خودرو در کرج
  • لوازم یدکی رنو
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان