Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمناناستان سمنان، مهرناز نصیری کارشناس مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان و داور مرحله‌ی استانی دهمین جشنواره شعر و داستان کوتاه یوسف از آیین اختتامیه این جشنواره و معرفی برگزیدگان آن با دعوت از نبی‌اله خدابخشی مدیرکل، مشاور، کارشناس ادبی، اعضا و مربیان کانون و جمعی از مسئولان، پیش از ظهر سه‌شنبه سوم اسفند 1400 در محل سالن اجتماعات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، خبر داد و گفت: بیش از 370 اثر ادبی، 250 اثر در بخش شعر و 170 اثر در بخش داستان به دبیرخانه‌ی استانی این جشنواره فرستاده شد که از این تعداد، 6 اثر به‌عنوان برگزیده و چهار اثر هم شایسته‌ی تقدیر، شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیری اظهار داشت: نسیبه یعقوبی مربی کارگاه ادبی کانون سمنان، رتبه‌ی دوم استان در بخش شعر را کسب کرد و اثر زینب جهان‌پرور عضو مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون دامغان، رتبه‌ی سوم استان در بخش داستان و اثر فاطمه‌زهرا اکرامی عضو مرکز فرهنگی‌هنری کانون شهمیرزاد، رتبه‌ی تقدیری در بخش داستان را به خود اختصاص داد و هم‌چنین اثر مائده اسفندیار عضو مجتمع فرهنگی‌هنری کانون سمنان و شیدا جلالوند عضو مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون سمنان در بخش شعر، تقدیری شناخته شد و برگزیدگان در بخش پایانی این آیین از سوی محمدحسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان، تجلیل شدند.

وی در ادامه افزود: «جایزه ادبی یوسف» ازجمله برنامه‌های م‍ؤثر و فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سال‌های گذشته بوده که با هدف تقویت پایگاه داستان‌نویسی، ترغیب و تشویق نویسندگان جوان، شناسایی استعدادها، هم‌افزایی ادبیات پایداری در مناطق مختلف کشور، تولید و خلق آثار ادبی فاخر در حوزه‌ی مقاومت و دفاع مقدس، تبلور اندیشه‌های داستانی در دفاع مقدس و مقاومت۴۰ ساله، تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس به‌عنوان پیشران فرهنگ ملی برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب، بازشناسی فرهنگ جهاد، شهادت و پایداری و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب، شناسایی و معرفی نویسندگان جوان و نوقلم به جامعه، بروز خلاقیت‏‌ها و کمک به خلق و تولید داستان کوتاه در حوزه‌ی دفاع مقدس از سال 1385 از سوی این نهاد برگزار شده است.

داور استانی دهمین جشنواره‌ی ادبی یوسف تأکید کرد: این جایزه ادبی، در سه بخش بزرگسالان، نوجوانان و بخش ویژه(داستان شهیدان) با سه محور موضوعی «دفاع مقدس»، «مدافعان حرم» و «مدافعان سلامت»، برگزار شد.

گفتنی است، مهرناز نصیری و نسرین قربانی کازشناسان مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان داوری مرحله‌ی استانی این دوره از جشنواره در بخش شعر و داستان کوتاه را برعهده داشتند.

46

کد خبر 1605967

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کانون پرورش فکری استان سمنان فرهنگی هنری کانون سمنان ی دفاع مقدس بخش شعر ی ادبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۸۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، امروز در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در بیرجند از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی تجلیل شد. 

از بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز تاکنون ۱۸ هزار و ۳۸۲ مترمربع فضای آموزشی آماده و تحویل آموزش و پرورش شده است. 

در خراسان جنوبی ساخت ٣۵٠٠ کلاس درس دیگر نیاز است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»