Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اخیراً اخباری مبنی بر عدم پلاک‌گذاری تراکتورها در کشور منتشر و باعث نه تنها دل نگرانی کشاورزان بلکه ملتهب شدن بازار خرید و فروش تراکتور و بهره‌برداری دلالان و واسطه‌گران این بازار شده است.

رئیس پلیس راهور استان آذربایجان‌شرقی که تراکتورهای تولیدی در تراکتور سازی ایران در حوزه مدیریت وی پلاک‌گذاری و به سطح کشور ارسال می‌شوند در گفتگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به دل نگرانی‌های اخیر کشاورزان در خصوص اخبار انتشار  یافته در فضای مجازی مبنی بر عدم پلاک‌گذاری تراکتورهای تولیدی گفت: پلاک‌گذاری تراکتورهای تولیدی در تراکتورسازی ایران همانند سنوات قبل، طبق روال و بدون هیچ وقفه‌ای انجام و به مقاصد مشتریان ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یونس منفرد در تشریح فعالیت همکارانش در این مورد آماری ارائه و افزود: از آغاز امسال و تاکنون بیش از ۱۹ هزار دستگاه انواع تراکتور در تبریز پلاک‌گذاری و به اقصی نقاط کشور ارسال شده است.

وی آمار روزانه پلاک‌گذاری در تبریز را ۸۰ مورد اعلام و اضافه کرد: روزانه در تبریز به طور متوسط ۸۰ دستگاه تراکتور صفر در کارخانه بازدید و پلاک‌گذاری می‌شود.

منفرد ضمن تاکید بر پلاک‌گذاری تراکتورهای فاقد پلاک در سطح استان نیز اظهار داشت: طی یک سال گذشته ۴۰ هزار تراکتور و سایر ماشین آلات بخش کشاورزی فاقد پلاک در آذربایجان‌شرقی بازدید و مراحل لازم برای پلاک‌گذاری آنها از سوی راهور طی شده است.

رئیس پلیس راهور استان آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: از این تعداد تاکنون مالکان ۲۱ هزار تراکتور و کمباین مراحل قانونی دریافت لاک را طی کرده و شماره‌گذاری شده‌اند اما هنوز ۱۸  هزار مالک برای دریافت پلاک‌های خود و طی مراحل قانونی به مرکز تعویض پلاک مراجعه نکرده‌اند.

منفرد از مالکانی که تاکنون برای دریافت پلاک مراجعه نکرده‌اند خواست برای دادن وجاهت قانونی به دستگاه‌های تحت مالکیت خود باید هر چه سریع‌تر برای دریافت پلاک به راهنمایی و رانندگی مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: پلاک صادره صرفاً به شخص مالک تحویل داده می‌شود و مطمئنا مرکز پلاک‌گذاری قادر نخواهند بود پلاک را در اختیار افرادی غیر از مالک قرار دهد.

گفتنی است این آمار صرفاً مربوط به تراکتورهای تولید در خود تبریز و گروه صنعتی تراکتورسازی ایران می شود که به این تعداد باید آمار تولیدی در دو خط تولید خارج از استان این گروه در ارومیه و کردستان را نیز اضافه کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۴

منبع: فارس

کلیدواژه: راهنمايی و رانندگی تراختور تراکتور پلاک گذاری کمباین تراکتورسازی ايران فضای مجازی ماشين آلات بخش کشاورزی ارومیه گروه صنعتی تراکتورسازی ایران کردستان پلاک گذاری تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۹۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن

در یکی از دو دیدار بزرگ هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال و تراکتور در تبریز به مصاف هم می‌روند. آبی پوشان می‌توانند امروز فاصله خود را با پرسپولیس افزایش دهند و حتی این احتمال نیز وجود دارد که این تیم صدر جدول را از دست بدهد.

به هر شکل، استقلال برای اینکه خیالش بابت حفظ صدر جدول رده‌بندی راحت باشد، نیازمند کسب پیروزی در این دیدار سخت و دشوار است و انتظار می‌رود که جواد نکونام نسبت به بازی قبل تیمش برابر شمس آذر، به‌جز تغییر اجباری در درون دروازه، با همان نفرات قبلی به میدان رود. باید دید خالدآبادی می تواند با عملکردش در این بازی حساس آبی ها را صدرنشین نگه دارد یا نه.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با تراکتور:
محمدرضا خالدآبادی – روزبه چشمی – محمدحسین مرادمند – ایمان سلیمی – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – زبیر نیک نفس – آرش رضاوند – جلال‌الدین ماشاریپوف – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو.

کد خبر 848577 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال
  • وزیر صمت: تراکتورهای وارداتی توان رقابت با تولیدات داخلی را ندارند
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • بازی تیم تراکتور، فردا درتبریز
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود