Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین،‌ «لامینور» بیست و هفتمین فیلم بلند سینمایی داریوش مهرجویی کارگردان موج نوی سینمای ایران و خالق فیلم‌های ماندگار «سنتوری»، «هامون»، «اجاره‌نشین‌ها»، «میهمان‌مامان»، «دایره‌مینا»، «آقای هالو»، «لیلا»، «سارا»، «پری»، «گاو» و… است.

موسسه فیلمیران پخش‌کننده «لامینور» تازه‌ترین اثر داریوش مهرجویی خواهد بود تا پس از ۸ سال فیلمی از خالق «سنتوری» بر پرده سینماها به نمایش گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرجویی ترجیح داد «لامینور» در جشنواره فیلم فجر نمایش داده نشود.

بازیگران «لامینور» عبارتند از علی نصیریان، پردیس احمدیه، سیامک انصاری، بیتا فرهی، علی مصفا، مهرداد صدیقیان، بهناز جعفری، کاوه آفاق، امرالله صابری، رضا داودنژاد، دیبا زاهدی، سیامک ادیب، محمدرضا شهبانی نوری، شراره رنجبر، محمدجواد جعفرپور، مهرنوش ذوالفقاری، محمدهادی عطایی، مهدی مرتضایی، یاسمن کوزه‌گر، هومن بهزادی، شیدا مودب، هانا وارسته، سبحان خسروی، احمد یاوری، فرهاد ریش‌سفیدی، علی بلوردی و فریماه فرجامی؛ به تهیه‌کنندگی رضا دُرمیشیان.

 در ادامه ویدئویی را که به‌تازگی از داریوش مهرجویی در صفحه اینستاگرام این فیلم منتشر شده است ببینید.

کد خبر 659328 برچسب‌ها داریوش مهرجویی کارگردانان سینمای ایران سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: داریوش مهرجویی کارگردانان سینمای ایران سینمای ایران داریوش مهرجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۹۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئوی جدید «القسام» از اسرای اسرائیلی

دریافت 21 MB

به گزارش همشهری آنلاین، عنوان این ویدئو «فشار نظامی» است که سران صهیونیست بارها بر طبل آن کوبیدند تا به زعم خود اسرای اسرائیلی را آزاد کنند، ولی در واقع باعث شد که ده‌ها نفر از آنان کشته شوند.

کد خبر 847581 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • ویدئوی جدید «القسام» از اسرای اسرائیلی
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا
  • (ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند
  • آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل/ عکس
  • آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل
  • رکوردشکنی شمس و مولانا در سینمای ایران؛ «مست عشق» نیامده از ۵ فیلم سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران
  • کارگر خالق و محور در امر تولید است