Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - رضا رضایی گفت: شهید سلیمانی در راه خدا، برای خدا و به عشق خدا زندگی کرد، زندگی پاکی داشت و پاک و مطهر هم از دنیا رفت.

او با ذکر خاطره‌ای از دوران جنگ تحمیلی گفت: بیشتر شهدا از اقشار متوسط و ضعیف جامعه بودند، شهدا با ندای الله اکبر و به عشق امام و رهبرشان در سخت‌ترین شرایط راهی جبهه‌ها شدند و برای وجب به وجب این خاک خون‌های زیادی ریخته شده دانش آموزان و معلمان زیادی جان خود را فدا کردند تا دشمن ناکام بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی خطاب به دانش آموزان می‌گوید: اگر زندگی خود را تطهیر نکنیم، در برابر شهدا مسئولیم و فردای قیامت باید پاسخگو باشیم، آینده از آن شما است شما در آینده، مسئولان این کشور هستید و باید پایه‌های اعتقادی خود را از هم اکنون تقویت کنید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به بیان خاطره‌ای برای دانش آموزان پرداخت و گفت: در اردوی راهیان نور بودم که سه دانش آموز به من مراجعه کردند و گفتند ما تا به حال نه نماز می‌خواندیم و نه چادر داشتیم، اما در کنار این شهدا احساس شرمندگی کردیم و تصمیم گرفتیم نماز بخوانیم و به حجابمان اهمیت بدهیم، که نمونه‌ای از اثرات تربیتی این اردوها است.

به گفته او، باید عمر را قدر بدانیم به شهدا ، امام شهدا و امام خامنه‌ای که سکاندار جامعه پرتلاطم امروز است افتخار کنیم، این مملکت به برکت خون شهدا و امام زمان (ع) پابرجا و مقتدر است.

مراسم آغاز به کار اردو‌های راهیان نور دانش آموزی در محل گلزار شهدای کرمان با حضور جمعی از مسئولان و دانش آموزان برگزار شد و در روز‌های ۷ و ۸ اسفند ۱۴۰۰ دانش آموزان در بستر فضای مجازی از محتوا‌های ارائه شده بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهیان نور گلزار شهدا سردار سلیمانی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با برتری برابر تیم چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش‌آموزان جهان راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان در صربستان، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شکست تیم‌های آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود امروز(شنبه ۸ اردیبهشت) و در مرحله نیمه نهایی به مصاف چین تایپه رفت و با شکست این تیم راهی فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان فردا(یک‌شنبه) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف تیم آلمان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • فیلم/ آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم