Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@13:37:19 GMT

سرپرست فرمانداری شهرستان پاکدشت منصوب شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۹۷۰۲

سرپرست فرمانداری شهرستان پاکدشت منصوب شد

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسن منصوری طی حکمی محسن اردستانی از مدیران جهادی و بومی پاکدشت را به سمت سرپرستی فرمانداری این شهرستان منصوب کرد؛ متن حکم به این شرح است:

برادر گرامی جناب آقای محسن اردستانی 

با عنایت به مراتب شایستگی تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان پاکدشت منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود با اتکال به خداوند متعال و سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی با روحیه انقلابی، پاک دستی، فساد ستیزی، قانون مداری و عدالت محوری با تاکید بر گره گشایی از مشکلات مردم شریف آن شهرستان در راستای تحقق آرمان بلند عدالت و پیشرفت و رفع فقر و تبعیض کوشا باشید.

تلاش برای بهره مندی حداکثری از ظرفیت گروه‌های مردمی، توسعه عادلانه زیرساخت‌های اقتصادی و حمایت همه جانبه از تولید، برنامه ریزی اصولی و جدی برای تعالی شاخص‌های فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق ارتباط مداوم با روحانیت اصیل، ارتقای سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی با رعایت اصل مهم مردم داری و تعامل سازنده و مستمر با کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی مورد انتظار است.

امید است با استعانت از درگاه ایزد منان در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در عمل به وظایف محوله موفق و موید باشید. 

گفتنی است محسن اردستانی از نیرو های بومی شهرستان پاکدشت، دانشجوی دکترای جغرافیای نظامی و سمت‌هایی همچون رئیس حفاظت اطلاعات سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح، مدیرکل پیشگیری سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رئیس حفاظت اطلاعات منطقه پارچین، سابقه فعالیت در مجموعه های مختلف وزارت دفاع نظیر سازمان های اتکا، توسعه منابع انرژی، سازمان دریایی، سازمان صنایع دفاع و صنایع هوافضا، هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی بخش شریف آباد در سال ۱۳۸۸، مسئولیت حوزه بسیج دانشجوئی دانشگاه های آزاد اسلامی شهرستان های ورامین و پیشوا را در کارنامه خود دارد.

برچسب‌ها محسن منصوری تهران پاکدشت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محسن منصوری تهران پاکدشت محسن منصوری تهران پاکدشت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۹۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای مجید احمدی

با سلام 

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. 

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. 

بهرام عین اللهی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • طالبان سه کشور همسایه را به حمایت از داعش متهم کرد | همسایه سوم کدام است؟
  • داعش در افغانستان از بین رفته است