Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:16:37 GMT

والیبال در کردستان رشد چشمگیری داشته است

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۳۹۹۲۱

والیبال در کردستان رشد چشمگیری داشته است

به گزارش ایرنا، حامد جولایی روز چهارشنبه در مجمع انتخابات هیات والیبال استان اظهار داشت: در شهر مریوان تیم راه یاب ملل را داریم که امسال در لیگ برتر والیبال کشور حضور داشت و این برای ما بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه اصلی ترین مشکل والیبال نبود سالن تمرین است، افزود: اکثر رشته‌های توپی ما به دلیل ماده ۸۸ (اجاره سالن های مازاد ورزشی دولتی به بخش خصوصی به منظور درآمدزایی) با مشکل نبود سالن تمرین روبرو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان یکی دیگر از مسایل رشته والیبال را نبود یک مکان مختص به خانه والیبال استان مطرح کرد و گفت: ما رایزنی و تلاش‌های خود را در این مورد انجام می دهیم که خانه والیبال فقط مختص به این رشته باشد.

وی اضافه کرد: هیات والیبال استان باید پیگیری‌های لازم را برای جذب اسپانسر در استان داشته باشد چون به لحاظ قانونی این اداره کل نمی تواند در بحث مسایل مالی به تیم‌ها کمک کند.

جولایی یادآور شد: هیات والیبال استان همچنین برگزاری لیگ استانی والیبال و هماهنگی با ادارات آموزش و پرورش و استفاده از استعدادهای ورزشی این رشته را در برنامه خود قرار دهد.

"امید مهتاب" رییس هیات والیبال کردستان شد

«امید مهتاب» تنها کاندیدای تصدی ریاست هیات والیبال استان در این مجمع با کسب ۲۲ رای از ۲۲ آرای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

در ادامه این رای گیری، «فاطمه معتقدی» با کسب ۱۹ رای به عنوان نایب رییس بانوان هیات والیبال استان، «سید علی علوی» با ۱۸ رای به عنوان خزانه دار هیات، «مهرزاد بایزیدنژاد» با ۱۵ به عنوان عضو هیات رییسه بانوان و «رامین ساعدی نیا» با ۱۴ رای به عنوان عضو هیات رییسه آقایان انتخاب شدند.

سه هزار و ۳۵۲ ورزشکار در رشته والیبال در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند که از این رقم یک هزار و ۵۵۲ نفر را بانوان و یک هزار و ۸۰۰ را آقایان تشکیل می دهند.

برچسب‌ها کردستان فدراسیون والیبال وزارت ورزش و جوانان سنندج والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان فدراسیون والیبال وزارت ورزش و جوانان کردستان فدراسیون والیبال وزارت ورزش و جوانان سنندج والیبال هیات والیبال استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پائز سرمربی تیم ملی والیبال در نخستین نشست خبری پس از حضورش در ایران از برنامه هایش برای تحقق هدف رسیدن تیم ملی کشورمان به المپیک پاریس سخن گفت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • دو ملی پوش والیبال به صنعتگران پیوستند
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • جزئیات حضور دو هیات دولتی ایران در عربستان
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران