Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه اورژانس جاده ای سه راهی شهید برزگر هویزه امروز با حضور مسوولان استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، پایگاه اورژانس جاده ای سه راهی شهید برزگر هویزه امروز چهارشنبه چهارم اسفند ۱۴۰۰ با حضور محمد حسین سرمست(سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز)، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد(نماینده ولی فقیه در استان)، محمدحسین استادآقا(مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی) و جمعی از مسوولین محلی به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که این پروژه توسط بنیاد کرامت رضوی بنا شده و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تجهیز، تامین نیروی انسانی و استقرار آمبولانس در این مرکز را برعهده داشته است که در مسیر یادمان شهدای هویزه به عنوان یکصد و هجدهمین پایگاه اورژانس دانشگاه جندی شاپور راه اندازی شد./انتهای پیام

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا جاده دانشگاه علوم پزشکی ولی فقیه علوم پزشکی نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برنا خوزستان شهرستان هویزه بنیاد کرامت رضوی پایگاه اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۰۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ مدرسه با ۴۲ هزار دانش‌آموز در این شهرستان فعال است، ادامه داد: نگاه عدالت‌محوری در روستای دردوی خواف که تنها ۲ دانش‌آموز دارد نیز وجود دارد.

روح اله غلام‌پور سدهی افزود: در آموزش و پرورش شهرستان خواف بعد از ۱۰ سال شیر رایگان به دانش‌آموزان ارائه شد و این طرح که با استقبال دانش‌آموزان و اولیای آنها روبرو شده است، در راستای ارتقای سلامت و تغذیه دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه در دوسال گذشته ۱۵۷ کلاس درس در قالب ۴۰ مدرسه به بهره برداری رسیده است، بیان داشت: در این شهرستان ۲۳۳ تفاهم نامه خیران مردمی و ۶۰ تفاهم نامه شرکت‌های صنعتی و معدنی به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد