Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@20:39:52 GMT

مهارت آموزی ۷۰۰ سرباز در خراسان جنوبی طی یک ماه

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۰۱۰۹

مهارت آموزی ۷۰۰ سرباز در خراسان جنوبی طی یک ماه

ایسنا/خراسان جنوبی معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از آموزش ۷۰۰ سرباز در قالب طرح ملی «سرباز مهارت» در بهمن ماه امسال در استان خبر داد.

مجتبی ابراهیمی امروز چهارم اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح «سرباز مهارت» اظهار کرد: این طرح در دو دوره مهارت‌های زندگی و مهارت‌های اشتغال و کارآفرینی برای ۷۰۰ نفر در بهمن ماه امسال اجرا و در پایان طرح، گواهینامه به افراد حاضر در این دوره اعطا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی ادامه داد: سربازان در کارگاه مهارت‌های زندگی با مفاهیمی مانند آشنایی با مهارت خودآگاهی، مهارت ارتباط مؤثر و روابط بین فردی، مدیریت هیجان و مقابله با استرس، مهارت تصمیم‌گیری و مدیریت زمان، مهارت‌های تفکر خلاق و حل مسئله، مهارت‌های تفکر انتقادی، مهارت همدلی و مبانی ازدواج آشنا شده و این دوره را گذراندند.

ابراهیمی افزود: شرکت کنندگان در کارگاه مهارت‌های اشتغال و کارآفرینی نیز با مفاهیمی مانند کلیات آشنایی با زندگی شغلی، آشنایی با آمادگی و برنامه‌ریزی شغلی، اصول رزومه نویسی و مصاحبه شغلی، آشنایی با مراکز و برنامه‌های حمایتی کسب‌وکارها، آشنایی با مراحل راه‌اندازی کسب‌وکارهای خرد، آشنایی با مهارت‌های بازاریابی و فروش، آشنایی با قوانین و مقررات کسب‌وکار این دوره را گذراندند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح تا پایان سال ادامه دارد، یادآور شد: اجرای طرح «سرباز مهارت» از سوی وزارت ورزش و جوانان طی تفاهم نامه‌ای به جهاددانشگاهی واگذار شده و هم اکنون جهاددانشگاهی مجری برگزاری این طرح است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی فنی و حرفه ای اشتغال مهارت آموزی سربازان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۰۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل استاندارد استان گفت: این آزمون‌ها شامل بررسی و پایش کمیت (جرمی و حجمی) محصولات و فرآورده‌های بسته‌بندی شده موجود در مراکز تولید و عرضه بوده است.


مهدی دستورانی افزود: طرح کنترل و پایش وزنی فرآورده‌های بسته بندی شده بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره ۱۶۳۸۱ با عنوان «کمیت فرآورده در بسته‌بندی‌ها» و استاندارد ملی شماره ۲۱۷۵۹ با عنوان «الزامات برچسب‌گذاری پیش بسته‌بندی‌ها» انجام شده است که در صورت وجود مغایرت وزنی یا حجمی محصولات بسته بندی شده با کمیت درج شده بر روی بسته بندی محصول، اقدامات قانونی لازم انجام و پرونده واحد تولیدی به مراجع ذیربط ارجاع داده می‌شود.


وی از هم استانی ها خواست برای اطلاع از اصالت و اعتبار محصولات دارای نشان استاندارد، کد ۱۰ رقمی ذیل علامت استاندارد روی محصول را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند تا از اصالت کالا اطمینان حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • جذب سرباز امریه در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف
  • هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی
  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق مهارت‌آموزی
  • دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد
  • ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی آغاز شد
  • (ویدئو) جزئیات ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از فردا