Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: بیش از یک هزار و ۱۰۰ خودروی حامل سوخت قاچاق در شهرستان میناب از ابتدای امسال توقیف شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: با توجه به تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه، مبارزه با قاچاق به ویژه سرباندهای قاچاق سوخت از مهم‌ترین اولویت‌های دادگستری هرمزگان در جهت حمایت از رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است و این موضوع با تشکیل قرارگاه عملیاتی مقابله با قاچاق سوخت در شهرستان میناب و اقصی نقاط استان با هدف کارآمدسازی نظارت‌ها و تشدید برخورد با متخلفین پیگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: در راستای اجرای مأموریت های ابلاغی از سوی قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت استان هرمزگان به منظور صیانت از منابع ملی، از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۱۰۰ دستگاه خودروی حامل سوخت قاچاق توسط نیروی انتظامی در شهرستان میناب توقیف شده است.

مجتبی قهرمانی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح های ضربتی و در نتیجه رصد اطلاعاتی دقیق، مأموران انتظامی در این شهرستان موفق شده اند در این بازه زمانی بیش از دو میلیون و ششصد هزار لیتر سوخت قاچاق را نیز کشف و ضبط نمایند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین تأکید کرد: خوشبختانه با تشکیل قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت و ایجاد تمرکز در اقدامات دستگاه‌های متولی، شاهد کارآمدسازی نظارت‌ها و تشدید برخورد با متخلفان هستیم که این موضوع، سامان‌دهی عرضه سوخت و کنترل هوشمند مصرف در سطح استان را در پی داشته است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سوخت قاچاق قاچاق سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان جاسک از یک چهار دیواری در یکی از روستا‌های منطقه جگین، ۲۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

وی ارزش سوخت کشف شده را بنابر نظر کارشناسان ۸۰ میلیارد ریال اعلام کرده و افزود: با توجه به شناسایی متهمان، پیگیری برای دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند