Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر حبیبی در گفت و گو با خبرنگار فارس از قزوین با تکذیب خبر تعطیلی دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در استان قزوین اظهار کرد: از زمان راه اندازی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قزوین تاکنون تمام اقداماتی که برای تداوم فعالیت این دفتر در استان لازم بوده تأمین شده است.

وی عنوان کرد: نیروی انسانی، ساختمان اداری، خودرو و ساختمان مسکونی مسئول دفتر نمایندگی توسط استان تأمین شده و استان قزوین نهایت همکاری و همراهی را در این چند سال داشته است و از این پس نیز همراهی لازم را برای ادامه فعالیت این دفتر خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: مکان فعلی که دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در آن استقرار دارد، مکان فرهنگی است که دستگاه متولی آن یعنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حدود دو سال به صورت جدی پیگیر پس گرفتن ساختمان مذکور است.

حبیبی گفت:اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سعی دارد این مکان در اختیار فرهنگ دوستان و جامعه فرهنگی و هنری استان قرار گیرد زیرا در حوزه فضاهای فرهنگی و هنری نیز به شدت با کمبود روبرو هستیم و این موضوعات برای جامعه فرهنگی و هنری و مسئولان ارشد استان جزو اولویت ها به شمار می رود بنابراین این مهم حتما باید انجام شود.

وی بیان کرد: برای ادامه فعالیت دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قزوین نیز پیشنهاد شده یک مکان مناسب در نظر گرفته شود و برای این منظور یکی از طبقات ساختمان تازه تأسیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان را در نظر گرفتیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: با این تفاسیر فقط بحث جابجایی مکان دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قزوین است نه تعطیلی آن و بحث تعطیلی آن موضوعی است که مسئولان وزارت امور خارجه در حال دامن زدن به آن هستند.

حبیبی اضافه کرد: ساختمان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان یک ساختمان نوساز است و در بهترین نقطه شهری واقع شده و از طرف دیگر بیشترین مراودات و مراجعه کنندگان به دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در استان مربوط به تجار و بازرگانان است که با این اقدام دسترسی تجار و بازرگانان به این دفتر نیز تسهیل می شود.

وی ادامه داد: مسئولان استان قزوین قطع به یقین برای حل مسائل و مشکلات دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در استان کمک می کنند اما خود دفتر هم باید پیگیری کند تا دارای چارت شده و نیروی انسانی و تجهیزات خود را بتواند در سال های آینده نیز تأمین کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین یادآور شد: در هر حال مسئولان استان قزوین از هیچ کوششی برای تأمین ساختمان و تجهیزات دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در استان دریغ نکرده و نمی کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استانداری قزوین دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در استان دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قزوین وزارت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۰۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سفیر ازبکستان از موزه افتخارات سپاهان

طرفداری| سفیر ازبکستان از موزه افتخارات سپاهان بازدید کرد.

به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، فرید الدین نصریوف سفیر ازبکستان در ایران با حضور در ورزشگاه نقش‌جهان از موزه افتخارات ورزشی سپاهان بازدید کرد. سفیر ازبکستان در جریان این بازدید که با همراهی مصطفی دولت‌یار مدیر دفتر نمایندگی وزارت خارجه در اصفهان، اصلانی رئیس بخش کنسولی وزارت خارجه نمایندگی اصفهان و معاونت‌های فرهنگی و بین‌الملل باشگاه سپاهان انجام شد، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف موزه به تمجید از این موزه و ورزشگاه نقش جهان پرداخت.

فرید الدین نصریوف همچنین در جلسه با مدیران و مسؤولان باشگاه سپاهان اعلام آمادگی کرد در آینده نزدیک زمینه عقد پیمان خواهرخواندگی بین باشگاه سپاهان و برخی باشگاه‌های ازبکستان را فراهم کند.
 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • بازدید سفیر ازبکستان از موزه افتخارات سپاهان
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه ؛ توقف در بدیهیات
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • دیدگاه یک استاد دانشگاه درباره تعطیلی جمعه و شنبه