Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@12:25:20 GMT

NFT صنعت موسیقی را متحول می کند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۰۴۶۲

اقتصاد آنلاین – حسین عسکری؛ NFT موسیقی را نمی‌توان با یک تعریف مشخص کرد. با این حال، در ابتدایی‌ترین سطح، آن‌ها مجموعه‌ای دیجیتالی معتبر هستند، که می‌توان گفت سند یک آهنگ است.

یکی از اولین مجموعه ها "Audioglyphs" بود که انقلابی در نحوه مصرف موسیقی توسط کاربران ایجاد کرد و یک جریان موسیقی همراه با NFT را ترکیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سازندگان و سرمایه گذاران شروع به کشف نوآوری های موسیقی NFT کردند، زیرا به این وسیله می‌توان موانع دسترسی هنرمندان و مصرف کنندگان را کاهش دادند.

دی جی الکترونیک و کلکسیونر NFT 3LAU با فروش آلبوم رکوردشکن خود یعنی Ultraviolet به قیمت 11.7 میلیون دلار تاریخ ساز شد. او همچنین پلتفرم به اشتراک گذاری حق امتیاز رویال را ایجاد کرد که تاکنون حداقل 71 میلیون دلار جمع آوری کرده است. اخیرا، جان لجند راه اندازی پلتفرم NFT موسیقی خود را اعلام و به این نکته اشاره کرد که هنرمندان بیشتری به این فناوری علاقه مند هستند.

در حالی که قیمت و محبوبیت NFT های موسیقی کاملاً مانند NFT هنرهای بصری افزایش نیافته، برخی از پلتفرم ها برای ارائه تجربه کاربری جهانی تر و در عین حال ارائه روش هایی برای کسب درآمد به سازندگان پدید آمده اند.

در تلاش برای به دست آوردن دیدگاه بیشتر در مورد این موضوع، کوین تلگراف با مایک دارلینگتون، مدیر عامل مانسترکت، در مورد آینده NFT های موسیقی، تأثیر آنها و موارد استفاده از مجموعه توکن غیرقابل تعویض مانسترکت به فروش رفته «Relics» صحبت کرد.

کوین تلگراف : NFT های موسیقی را چگونه تعریف می کنید؟

مایک دارلینگتون: NFT های موسیقی متعلق به کلکسیون های موسیقی به عنوان عنصر اصلی قطعه موسیقی است که به صورت توکن درآمده و به نوازنده و خواننده اجازه می دهد تا نقش مهمی مانند هنرمندهای بصری داشته باشند.

کوین تلگراف: آیا می‌توانید ما را از طریق Relics و تأثیر بالقوه آن در متاورس راهنمایی کنید؟

مایک دارلینگتون: Relics اولین پلتفرم کلکسیونی دیجیتال مانسترکت است، اولین در نوع خود که در یک شرکت ضبط فعالیت می کند. هر مجموعه موسیقی که Relic نیز نامیده می شود، توانایی ادغام موسیقی را به طور یکپارچه و قابل تایید در متاورس دارد. هنگامی که صاحب یک Relic هستید، این پتانسیل را دارد که در حین سفر بین دنیاها، بازی‌ها و اکوسیستم‌های بازی برای کسب درآمد، تبدیل به آهنگ تم شما شود و جامعه کاملاً جدیدی از طرفداران موسیقی را به وب3 بیاورد.

کوین تلگراف: NFT های موسیقی از چه راه هایی می توانند صنعت موسیقی را شکل و تغییر دهند؟

مایک دارلینگتون: یکی از مزایای فوری که دیده‌ایم، افزایش فرصت برای هنرمندان برای ارتباط مستقیم با طرفداران خود است. خواه از طریق جوایز، دسترسی انحصاری، مالکیت و غیره باشد، NFTهای موسیقی در حال تبدیل شدن به یکی از قدرتمندترین ابزارها برای ایجاد جامعه و تعامل هستند.

آنها همچنین شکل جدیدی از حق امتیاز دائمی را که می تواند با هنرمندان تجسمی به اشتراک گذاشته شود، امکان پذیر می کند. دیگر نیازی به دستیابی به صدها هزار طرفدار برای دستیابی به پایداری شغلی نیست - تنها با گروه کوچکی از مجموعه‌داران پرشور، هنرمندان در هر اندازه می‌توانند از کار خود درآمد منصفانه‌ای داشته باشند.

کوین تلگراف: سرمایه گذاران یا مجموعه داران از چه راه‌هایی می توانند از NFTهای موسیقی سود ببرند؟

مایک دارلینگتون: هر چیزی از دسترسی به تجربیات همه جانبه، تا محتوای قابل بازگشایی مستقیماً از هنرمند، تا ارتباطات انحصاری. به طور خاص، با Relics، همانطور که اجرای آهنگ در زمان واقعی افزایش می‌یابد، نادر بودن آن نیز افزایش می‌یابد - هم برای طرفداران و هم برای هنرمند مفید است. این پلتفرم همچنین به کلکسیونرها امکان دسترسی موسیقی در اکوسیستم های متاورس و play-to-earn را می دهد، که به عنوان یک برچسب، کاری است که ما می توانیم به راحتی در منظره ای دشوار بدون حقوق و مجوز مناسب انجام دهیم.

NFTهای موسیقی همچنان به ظهور و تکامل خود ادامه می دهند زیرا زیرساخت های زیربنایی متناسب با موارد استفاده بیشتر، مانند ادغام های درون بازی یا ارائه مزایای اشتراک حق امتیاز، توسعه می یابد.

 درست همانطور که NFT ها نحوه تعامل و مصرف هنرهای بصری کاربران را تغییر دادند، NFTهای موسیقی در حال حاضر برای ایجاد انقلابی در نحوه ایجاد، گوش دادن و استفاده کاربران از آن ها به میدان آمده اند.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد بیت کوین ارز دیجیتال اتریوم رمز ارز تتر NFT معاملات رمز ارز صنعت موسیقی اخبار مرتبط حذف NFT های غیرفعال با ‌ارتقای جدید در اوپن سی NFT و دیفای انقلابی بزرگ در حوزه املاک ایجاد می کنند عرضه یک مجموعه NFT توسط کریم باقری اینستاگرام یک حساب تبلیغ‌کننده NFT ها را غیرفعال کرد محبوبیت NFT از رمزارز در موتور جستجوی گوگل پیشی گرفت گسترش صنعت گردشگری السالوادور پس از قانونی شدن بیت کوین ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها تزریق ۴۵۳ هزار دوز واکسن کرونا NFT صنعت موسیقی را متحول می کند اصل ۸۵ قانون اساسی چه می گوید؟ / شرقی: طرح صیانت به رفراندوم گذاشته شود تاکید پوتین بر قابل مذاکره نبودن منافع ملی واکنش آیت‌الله جوادی آملی به طرح صیانت پیش بینی شرایط فعلی اینترنت در مصاحبه قدیمی آذری جهرمی تصاویری از اولین خودروی تمام برقی مزدا موافقین طرح صیانت، نماینده چند درصد مردم هستند؟ خرید مزدا ۳ چقدر بودجه می خواهد؟ + جدول قیمت کامل (۴ اسفند ۱۴۰۰) ۶۶۳۶ نفر در بهمن ماه از بانک تجارت تسهیلات ازدواج دریافت کردند قطعی شد؛ یزدانی و مرادمند سرباز شدند دریافت کپی مدارک شناسایی در بانک ها ممنوع شد آغاز کمپین انتخاباتی امانوئل مکرون از هفته آینده لطفا حرف نزنید تا این دو سال تمام شود عرضه سیب زمینی قطره چکانی شد پیام تبریک رییسی به امپراتور و نخست وزیر ژاپن افزایش تولید برق تا خرداد توزیع برنج‌ های خارجی با تاریخ نزدیک به انقضاء در فروشگا‌ه های زنجیره ای‌ + عکس طرح صیانت باید به صحن مجلس بازگردد تولید خودرو بیشتر شد یا کمتر؟ ارزان ترین خودروی ساینا چند؟ + جدول قیمت کامل (۴ اسفند ۱۴۰۰) مالیات پزشکان تعیین شد حقوق نمایندگان مجلس چقدر است؟ خودرویی گران تر از آپارتمان های منطقه ۲۲ + جدول قیمت کامل (۴ اسفند ۱۴۰۰) جزییات چهارمین روز بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱؛ جلسه عصر تحولات کرونا در ایران و جهان، تا اکنون طرح صیانت امکان اجرا دارد؟ نحوه پرداخت سود سهام عدالت متوفیان قیمت بلیت های جام جهانی؛ برای قطری ها تقریبا مجانی! + عکس ثروت افسانه‌ای پوتین؛ دارایی‌های رییس جمهوری روسیه چقدر است؟ آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۱۲/۴) ریپورت صفحه اینستاگرام نماینده مجلس آخرین وضعیت مذاکرات وین از زبان وزیر خارجه تشخیص و درمان بیماری سندرم اسلر وبر راندو بیت‌کوین در یک قدمی کانال ۳۹ هزار دلاری + جدول قیمت ۱۰ رمزارز برتر (۴ اسفند) ارزش سهام عدالت من (۴ اسفندماه) پیش بینی بورس هفته آینده / بازار از خواب زمستانی بر می خیزد؟ نامه سلطان عمان را به رییس جمهور ایران منتقل می کنم صدرنشینی خودرو در معاملات برتر برای سومین روز متوالی مکمل مقابله با بیماری کبد چرب غیرالکلی چیست؟ متن نامه رهبر معظم انقلاب به مجلس در خصوص تسهیلات بانکی حداقل حقوق معلمان ۷.۳ میلیون تومان خواهد بود توضیحات امیرعبداللهیان درباره محورهای گفت و گو با وزیر خارجه عمان چه مدت بعد از بهبودی از کرونا دوز سوم بزنیم؟ گسترش ناتو برای روسیه خطرناک است کدام مدل پراید ارزان شد؟ + جدول قیمت کامل (۴ اسفند ۱۴۰۰) چرا آمار مرگ و میر مادران در ایالات متحده بالا رفت؟ تنها راه حل مسئله اوکراین گفت و گوهای سیاسی و مسالمت آمیز است افراد فاقد خودرو با سهمیه بنزین چه کنند؟ دلیل فوت کوه عضله چه بود؟ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیت کوین ارز دیجیتال اتریوم رمز ارز تتر معاملات رمز ارز صنعت موسیقی جدول قیمت کامل NFT های موسیقی NFTهای موسیقی ۴ اسفند ۱۴۰۰ صنعت موسیقی کوین تلگراف طرح صیانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت کشت گیاهان دارویی در بیش از ۵۰ نقطه لرستان

ابوطالب شفقت در بازدید از مجتمع کشت و صنعت فجر صفا لرستان رویکرد مدیریتی صحیح نکته بارز موفقیت این مجموعه است، گفت: این شیوه سرمایه‌گذاری از مزیت‌های مهم و اساسی کشت و صنعت فجر صفا محسوب می‌شود، اتفاقی که نتیجه آن افزایش اشتغال، امنیت غذایی، افزایش روحیه و تغییر سبک زندگی است.
شفقت انجام کار‌های پژوهشی و تولید محصولات کاملا ایرانی را از دیگر مزیت‌های این مجموعه عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذار مجموعه حتی نژاد دامی که وارد کرده به نژاد ایرانی تغییر داده است.
وی با بیان اینکه مجموعه کشت و صنعت فجر صفای لرستان علاوه بر کشت گیاهان دارویی و فعالیت‌های دامی، گردشگری مدرن را دنبال می‌کند، اظهار کرد: این مجموعه می‌تواند در سطح ملی و بین‌المللی پذیرای مهمانان مختلف باشد نیز باشد.
استاندار لرستان با اشاره به بهره‌برداری از شهرک صنعتی کشت و صنعت، گفت: ایجاد زنجیره ارزش دام و تولید پوست و پشم در کشت و صنعت ضروری است.
شفقت بیان کرد: با توجه به سطح اراضی کشت و صنعت فجر صفای لرستان توسعه گیاهان دارویی و فرآوری در دستور کار قرار بگیرد.
وی تاکید کرد: مردم می‌توانند با توجه به درآمد قابل توجه کشت و فروش گیاهان دارویی اقدام کنند به کشت و توسعه گیاهان دارویی روی بیاورند.
به گفته استاندار لرستان بیش از ۵۰ تا ۷۰ نقطه استان ظرفیت کشت و توسعه گیاهان دارویی را دارد.
شفقت گفت: سازمان جهاد کشاورزی باید فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف از جمله گیاهان دارویی را شناسایی کند و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهد.
وی بازدید دانشجویان و دانش‌آموزان از مجتمع کشت و صنعت فجر صفا را اقدام مثبت عنوان کرد و افزود: این اقدام می‌تواند حتی برای سرمایه گذاران دیگر الگوی مثبتی باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • سقوط آزاد رمزارزها؛ افت ۱۸ درصدی قیمت بیت‌کوین در یک ماه
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • ظرفیت کشت گیاهان دارویی در بیش از ۵۰ نقطه لرستان
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار