Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه گروهی طراحی نشانه با عنوان «نقش نشان» به سرپرستی آتنا غفاری روز جمعه 6 اسفند ماه ساعت 16در فرهنگسرای خانواده (نگارخانه شفق) افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  در این نمایشگاه 41 اثر در ابعاد ۳۰*۴۰ سانتیمتر با موضوع طراحی لوگو و لوگوتایپ در معرض دید علاقه‌مندان است.

آثار الهه ملک علائی، الناز کریمی، فرزانه احسانی نیکو، فاطمه عابدی، فاطمه خسروی، فائزه فاتحی، مائده حجتی، مریم جوکار، مهسا رحیمی، محدثه قمصری، مونا شاهمرادی، ساجده عباسی، سارا ترکی، زهرا حیدری، زهرا رجب علی‌ها در نمایشگاه گروهی«نقش نشان» به نمایش گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«آتنا غفاری» عضو رسمی انجمن طراحان گرافیک ایران، عضو رسمی انجمن سفالگران ایران و مدرس گروه گرافیک دانشکده فنی ولیعصر تهران است وی سابقه همکاری با مجموعه های مختلف و متعدد فرهنگی، هنری و تجاری متعدد را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد و برپایی نمایشگاه‌ انفرادی و گروهی سرامیک، بسم الله، سرامیک قاصدک و شرکت در اولین و دومین نمایشگاه دوسالانه ی بسته بندی کشور از جمله فعالیت‌های هنری وی است.

علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه یاد شده می توانند از 6 تا 16 اسفندماه ساعت ۹ تا ۱۸(به جز ایام تعطیل) به فرهنگسرای خانواده(نگارخانه شفق) واقع در خیابان سید جمال الدین اسد آبادی(یوسف آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا گرافیک ایران فرهنگسرای خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار از وقتی سرمربی پرسپولیس شده، حساب ویژه‌ای روی کاپیتان تیمش باز کرده و امید عالیشاه به یکی از مهره‌های فیکس و تاثیرگذار تبدیل شده است.

هر دو شکست اوسمار در لیگ و جام حذفی که مقابل آلومینیوم رقم خورد، در حالی اتفاق افتاد که عالیشاه در ترکیب تیمش حضور نداشت. 

عالیشاه طی یکی دو روز اخیر به تمرینات گروهی تیمش برگشته و شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کرده است. به این ترتیب او مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بازدید عمومی مردم، مدیران و کارشناسان همراه با خانواده از رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • گزارش BBC در باره نیکا شاه کرمی تناقض های متعدد دارد
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد
  • غلامحسین امیرخانی در مقابل خبرنگاران می‌نشیند
  • غلامحسین امیرخانی به پرسش‌های خوشنویسی پاسخ می‌دهد
  • هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید