Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدرضا داورزنی روز چهارشنبه در مجمع انتخابات هیات والیبال استان کردستان در سنندج اظهار داشت: انتظار داریم هیات‌های شهرستانی شرایطی را فراهم کنند تا استعدادهای ورزشی شهرستان‌ها شناخته شده و معرفی شوند.

وی افزود: رمز موفقیت والیبال ما در گرو فعالیت هیات‌های استانی و شهرستانی است و اگر ۳۱ هیات استانی کشور کار خود را به خوبی انجام دهند، این رشته در جهان موفق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون والیبال ادامه داد: ۱۰۰ درصد منابع این فدراسیون توسط خود فدراسیون تامین می شود و دولت در آن نقشی ندارد، با این حال مسابقات ما هیچوقت تعطیل نشده و سال گذشته بیش از ۷۴۰ مسابقه در کشور برگزار شده است.

وی اضافه کرد: والیبال کشور ما در زمره بهترین‌های دنیا است و مردم ایران در هر کجای دنیا که باشند از تماشای مسابقات آن احساس غرور می کنند.

داورزنی افزود: این رشته ورزشی در خانواده‌ها نفوذ کرده و به عنوان یک رشته خانوادگی در کشورمان مورد توجه قرار گرفته است.

وی در مورد وضعیت رشته والیبال در استان کردستان نیز گفت: در چند سال گذشته والیبال کردستان از نبود اسپانسر رنج می برد اما امسال با حمایت شرکت راه یاب ملل، تیم مریوان توانست در لیگ برتر کشور حضور پیدا کند و عملکرد قابل قبولی نیز داشت.

رییس فدراسیون والیبال ادامه داد: همه باید به این تیم کمک کنند تا در سال‌های آتی نیز مسیر خود را به خوبی طی کند و در لیگ کشورمان حضور داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مریوان یکی از شهرهایی بود که قبل از آمدن ویروس کرونا به صورت پرشور زن و مرد برای تماشای مسابقات در سالن والیبال حضور می‌یافتند، افزود: در مجموع استان کردستان یک استان مستعد به لحاظ علاقمندی جوانان و نوجوانان به رشته‌های والیبال و بسکتبال است و ظرفیت‌های بالقوه در این زمینه دارد.

داورزنی گفت: کردستان به لحاظ دارا بودن امکانات ورزشی و اقامت ورزشکاران می‌تواند از فرصت میزبانی مسابقات مهم ملی و بین المللی نیز استفاده کند.

وی در پایان یادآور شد: وضعیت خانه والیبال کردستان را که یکی از دغدغه‌های استان است پیگیری می‌کنیم چون این خانه محل پرورش استعدادهای والیبال است.

در این مجمع «امید مهتاب» تنها کاندیدای تصدی ریاست هیات والیبال استان با کسب ۲۲ رای از ۲۲ آرای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس این هیات والیبال انتخاب شد.

سه هزار و ۳۵۲ ورزشکار در رشته والیبال در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند که از این رقم یک هزار و ۵۵۲ نفر را بانوان و یک هزار و ۸۰۰ را آقایان تشکیل می دهند.

برچسب‌ها کردستان فدراسیون والیبال محمدرضا داورزنی سنندج والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان فدراسیون والیبال محمدرضا داورزنی کردستان فدراسیون والیبال محمدرضا داورزنی سنندج والیبال فدراسیون والیبال استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۰۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر و بعد از برگزاری جلسه اولیه کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی، اعتراض‌هایی به نحوه انتخاب رئیس و دبیر کمیسیون مطرح شد. 

حسین رسولی، قهرمان بازی‌های آسیایی مدعی شد که در انتخابات این کمیسیون تخلف صورت گرفته است: "طبق آیین‌نامه باید همه اعضای کمیسیون حضور فیزیکی داشته باشند و به‌صورت آنلاین نمی‌توانند رای بدهند اما آقای کیوان قنبرزاده و فرزانه فصیحی به‌صورت آنلاین رای دادند و یکی از بزرگترین تخلفات هم این بود که آقای تفتیان تماس گرفتند و رای آقای قنبرزاده را گرفتند."

در پی این اعتراض امروز پژمان معتمدی، سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی اشاره کرد که این انتخابات تکرار خواهد شد: "ما هر چیزی که وزارت برای ما ابلاغ کند مبنی بر لغو یا تأیید، انجام می‌دهیم. شکل برگزاری کمیسیون مشکل نداشته است، اما دو نفر در جلسه به‌صورت آنلاین حضور داشتند و نماینده وزارت هم گفت که ایرادی ندارد آنها رأی بدهند. در آیین‌نامه آمده است که جلسه با دو سوم اعضا تشکیل شود که این اتفاق رخ داده. رأی‌گیری هم دو بار انجام شد که تکرار این رأی‌گیری به دلیل ناآگاهی ورزشکاران بوده است. به هر حال تصمیم بر آن شده است که انتخابات کمیسیون ورزشکاران برای انتخاب نفرات حاضر در مجمع، مجدداً انجام شود."

از آنجایی که انتخابات فدراسیون دوومیدانی به زودی برگزار می‌شود، انتخاب اعضای کمیسیون ورزشکاران از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود و باید در جلسه بعدی ورزشکارانی که می‌توانند در انتخابات حاضر باشند نیز معرفی شوند.

دیگر خبرها

  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • امیدواریم در المپیک پاریس بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم / خیلی سخت است المپیک لندن را تکرار کنیم + فیلم
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت