Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@15:22:55 GMT

تلاش کارکنان پالایشگاه گاز ایلام در فصل سرما

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۰۷۶۳

تلاش کارکنان پالایشگاه گاز ایلام در فصل سرما

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: کارکنان این شرکت در طول سال تلاش می کنند تا اختلالی در تولید پایدار گاز وجود نداشته باشد و مردم بتوانند در آسایش و آرامش زندگی کنند که این نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است و با چبنین نگاهی در حال تلاش هستند.

 به گزارش ایران آنلاین ،روح اله نوریان در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه در این واحد صنعتی علاوه بر وظیفه اصلی تولید پایدار و حفاظت از محیط زیست، هیچگاه در بحث ایثار و شهادت غافل نبوده است، افزود: جمع کثیری از کارکنان این مجموعه وابسته به خانواده های معظم شهدا هستند و در سنگر تولید تلاش می کنند که گرمابخش منازل مردم در فصل سرد سال باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه آرامش و امنیت کشور مدیون خون شهدا ، ایثارگران و آزادگان است و می بایست مسئولان به گونه ای عمل کنند که شرمنده شهدا نشوند، اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا، همکاری در برگزاری یادواره شهدای ایل ارکوازی و بولی و زمین فوتبال چوار، همکاری در برگزاری یادواره کنگره 3 هزار شهید استان تنها بخشی از اقدامات  این شرکت در طول یکسال گذشته بوده است.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه این مجموعه  به منظور دور زدن تحریم ها و با کمک شرکت های دانش بنیان و داخلی اقدام به بومی سازی قطعات مورد نیاز خود کرده است، تصریح کرد: بیش از 100 قلم کالا با حمایت از شرکت های دانش بنیان و داخلی بومی سازی شده و از وابستگی آنها به خارج از بین رفته است.
نوریان با اشاره به اینکه پالایشگاه گاز ایلام از معدود صنایع بزرگ فعال در استان ایلام است که تاثیر بسزایی بر اقتصاد این دیار مرزی دارد،خاطر نشان کرد: در مجموع 41 نفر کارکنان رسمی  از فرزندان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و نزدیک به 200 نفر از فرزندان جانبازان و ایثارگران در حال تبدیل وضعیت هستند.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با تاکید بر اینکه ایثارگران در سخت ترین شرایط حساس این نظام نقش خود را بخوبی ادا نموده اند،گفت: در جهت تبدیل وضعیت ایثارگران اقدامات لازم صورت گرفته و در مرحله پایانی کار این عزیزان هستیم.
وی ادامه داد: پالایشگاه گاز ایلام این افتخار را دارد که در کنار بنیاد شهید و دیگر ارگانهای مرتبط در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می باشد و همچنان این آمادگی خواهد داشت که همیار و همکار بنیاد شهید باشیم.
همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اشاره کرد و گفت: کار شما مجموعه پالایشگاه گاز ایلام امروز همانند کار رزمندگان دوران دفاع مقدس است و باید با تلاش و کوشش مضاعف بسیجی وار دشمنان نظام را مایوس کرد.
جمال اسدی با بیان اینکه بسیجی بودن به منزله این است که هر کجای نظام نیاز داشت حضور داشته باشید،افزود: یکی از مهمترین وظایف مسئولین، دیدار، سرکشی و سپاسگزاری از خانواده های شهدا و ایثارگران است که در این راستا مسئولان این واحد صنعتی خوب عمل کرده است.
وی به بیان مسئله اشتغال جامعه ایثارگری پرداخت و اظهار داشت: انتظار می رود مجموعه پالایشگاه گاز ایلام ، نقش خود را در ارائه خدمات به جامعه ایثارگری و رفع مشکلات تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگران شاغل در این واحد صنعتی را ایفا کند.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پالایشگاه گاز ایلام ایثار و شهادت بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۰۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید «محمد شفیع فیضی زاده» وارد ایلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر روز پنجشنبه پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده؛ محمد شفیع فیضی زاده از طریق فرودگاه شهدا وارد شهر ایلام شد و در طی آیینی مورد استقبال مسئولان استانی و نیروهای نظامی و انتظامی، بنیاد شهید و جمعی از خانواده‌های شهدا قرار گرفت.

کد خبر 6095148

دیگر خبرها

  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • پیکر مطهر شهید «محمد شفیع فیضی زاده» وارد ایلام شد
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»