Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-کارخانه تولید کنسانتره سنگ آهن سنگان با ظرفیتی معادل تولید ۲.۵ میلیون تن در سال در منطقه‌ای محروم و مرزی صبح امروز با حضور رئیس بنیاد مستضعفان و استاندار خراسان رضوی افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خواف، این کارخانه که با سرمایه گذاری 3600 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به بهره برداری رسید، زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم را برای بیش از 2 هزار نیروی جوان و متخصص فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تولید 2.5 میلیون تن کنسانتره سنگ آهن در سال توسط این کارخانه، 10 درصد به میزان تولید کنسانتره سنگ آهن در کشور اضافه می‌کند.

بهره برداری از این کارخانه که تمامی مراحل طراحی، نصب تجهیزات و راه اندازی با تکیه بر توان متخصصان ایرانی انجام شده است، صرفه جویی ارزی قابل توجهی را برای کشور به ارمغان می‌آورد و از خروج میلیون‌ها دلار ارز از کشور جلوگیری می‌کند.

سرمایه‌گذاری 100 هزار میلیارد ریالی بنیاد مستضعفان در خواف/ فتاح: 175 خانواده محروم را خانه‌دار می‌کنیمرفع مشکلات "منطقه خواف" خراسان رضوی با تأسیس خانه صمت شتاب می‌گیردطرح جامع ساماندهی معادن سنگ‌آهن سنگان خواف تدوین می‌شود

 

 

انتهای پیام/281/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کنسانتره سنگ آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۳۸۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد

 با حضور مدیر کل دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجتمع چند منظوره موسسه آوای کوچه در شهرستان بروجرد افتتاح شد.
محمد حسین اسماعیلی با اشاره به طرح ملی تابا برای تجلیل از الگو‌های برتر آموزشگاهی در سطح کشور گفت:این طرح برای اولین بار در شهرستان بروجرد افتتاح شدو این آموزشگاه به عنوان الگوی برتر آموزشی در کشور معرفی شد. 
 همچنین در این مراسم از تعدادی از هنرمندان شهرستان بروجرد تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • صدور حکم حبس برای متصدی غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • افزایش ۱۰۰ درصدی اکتشاف سنگ آهن در معادن سنگان خواف
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود