Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@08:20:31 GMT

عرضه گوشی‌های ریلمی ۹ پرو پلاس +عکس

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۰۹۹۸

عرضه گوشی‌های ریلمی ۹ پرو پلاس +عکس

فروش گوشی‌های Realme 9 Pro Plus به قیمت ۲۴۹۹۹ روپیه (تقریبا معادل ۳۳۴ دلار آمریکا) در بازار هند آغاز شد.

به گزارش مشرق، پس از مدت‌ها انتظار، فروش گوشی‌های Realme 9 Pro Plus در کشور هند آغاز شد. این مدل گوشی هوشمند در رنگ‌های Midnight Black، Aurora Green و Sunrise Blue ارائه شده است.

گوشی‌های Realme 9 Pro Plus از امروز در بازار هند به فروش می‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مشخصات کلیدی این دستگاه می‌توان به صفحه نمایش ۹۰ هرتزی AMOLED، پردازنده MediaTek Dimensity 920 و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. قیمت Realme 9 Pro Plus در بازار هند از ۲۴۹۹۹ روپیه برای نسخه پایه شروع می‌شود.

فروش گوشی‌های سری Realme 9 Pro از ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن) در بازار هند آغاز شده بود و اکنون گوشی ریلمی ۹ پرو پلاس برای کاربران هندی در دسترس است. چنان که گفته شده قیمت پایه Realme 9 Pro Plus از ۲۴۹۹۹ روپیه (تقریبا معادل ۳۳۴ دلار آمریکا) برای نسخه پایه شروع می‌شود. گفته شده که کاربران می‌توانند با خرید این دستگاه از طریق کارت‌های بانک HDFC و تراکنش‌های EMI، از تخفیف ۲۰۰۰ روپیه‌ای (تقریبا ۲۷ دلار) برخوردار شوند. خرید این دستگاه از طریق فروشگاه‌های اینترنتی Flipkart و realme.com نیز امکان‌پذیر است.

گوشی هوشمند ریلمی ۹ پرو پلاس در رنگ‌های Midnight Black، Aurora Green و Sunrise Blue در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این گوشی هوشمند در سه نسخه با پیکربندی متفاوت حافظه و قیمت متفاوت در دسترس می‌باشد. نسخه پایه Realme 9 Pro Plus در بازار هند به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است و چنان که گفته شد به قیمت ۲۴۹۹۹ روپیه (تقریبا برابر با ۳۳۴ دلار) به فروش می‌رسد. نسخه بعدی دارای رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است و ۲۶۹۹۹ روپیه (تقریبا برابر با ۳۶۰ دلار) قیمت دارد. در نهایت نسخه سوم که با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود به قیمت ۲۸۹۹۹ روپیه (تقریبا برابر با ۳۸۷ دلار) در دسترس کاربران قرار دارد.

جا دارد در ادامه نگاهی اجمالی به مشخصات این گوشی هوشمند نیز بیاندازیم. گوشی Realme 9 Pro Plus از صفحه نمایش ۶.۴ اینچی FHD+ Super AMOLED با کیفیت ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. این نمایشگر دارای شیشه خمیده 2.5D، اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش و محافظ پیشرفته Corning Gorilla Glass 5 است. پردازنده این گوشی هوشمند یک چیپست MediaTek Dimensity 920 به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 می‌باشد. این پردازنده با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 جفت می‌شود.

گوشی ریلمی ۹ پرو پلاس دارای یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در پنل جلویی می‌باشد. در نقطه مقابل، این دستگاه در پنل پشتی دارای یک سیستم دوربین سه گانه است. دوربین‌های پنل پشتی، شامل یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. این گوشی همچنین یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع ۶۰ واتی پشتیبانی می‌کند. گزینه‌های اتصال این دستگاه شامل 5G، 4G LTE، جک ۳.۵ میلی متری هدفون، Dolby Atoms، وای فای دو بانده، بلوتوث ۵.۲ و پورت USB Type-C برای اتصال شارژر می‌باشد.

منبع:فرارو

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس سفر به قطر قیمت گوشی موبایل فناوری موبایل ریلمی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت بازار هند گوشی هوشمند حافظه داخلی ۸ گیگابایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۰۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول

ارقام پیشنهادی فروشنده‌های دنا و تارا نسبت به روز گذشته پنج میلیون تقلیل پیدا کرده است.

به گزارش مشرق، روند کاهش قیمت خودرو که از ابتدای اردیبهشت کلید خورده، امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت به با شیب ملایمی ادامه پیدا کرد و دنا پلاس اتوماتیک آپشنال به‌عنوان یکی از گران‌ترین سواری‌های داخلی پنج میلیون کمتر از دیروز فروخته می‌شود.

قیمت دنا پلاس آپشنال در بازار آزاد امروز یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان است و مدل‌های دیگری مثل دنا پلاس شش‌دنده، سورن پلاس بنزینی و مدل‌های مختلف تارا با همین میزان کاهش قیمت روانه بازار شده‌اند.

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز با افت قیمت دو میلیونی پا به بازار گذاشته و همین میزان کاهش قیمت در ارقام پیشنهادی فروشنده‌های ۲۰۷ دنده‌ای ارتقایافته، ۲۰۷ با موتور TU۳ و سورن پلاس دوگانه‌سوز به‌چشم می‌خورد. قیمت روز محصولات ایرانخودرو در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو در بازار آزاد

خودرو

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

سورن پلاس دوگانه‌سوز EF۷ مدل ۱۴۰۳

۸۲۰ میلیون تومان

۸۱۸ میلیون تومان

سورن پلاس بنزینی EF۷ مدل ۱۴۰۲

۶۳۵ میلیون تومان

۶۳۰ میلیون تومان

دنا پلاس شش‌دنده‌ ارتقایافته مدل ۱۴۰۳

۹۶۰ میلیون تومان

۹۵۵ میلیون تومان

دنا پلاس اتوماتیک آپشنال مدل ۱۴۰۳

یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان

پارس سال XU۷p مدل ۱۴۰۲

۶۶۵ میلیون تومان

۶۶۵ میلیون تومان

۲۰۷ با موتور TU۳ مدل ۱۴۰۳

۶۷۵ میلیون تومان

۶۷۳ میلیون تومان

۲۰۷ دنده‌ای ارتقایافته مدل ۱۴۰۳

۸۰۵ میلیون تومان

۸۰۳ میلیون تومان

۲۰۷ اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای مدل ۱۴۰۳

یک میلیارد و ۸۰ میلیون

یک میلیارد و ۸۰ میلیون

رانا پلاس ارتقایافته مدل ۱۴۰۳

۶۵۰ میلیون تومان

۶۵۰ میلیون تومان

رانا پلاس سقف‌شیشه‌ای ارتقایافته مدل ۱۴۰۳

۶۹۰ میلیون تومان

۶۹۰ میلیون تومان

تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۲

۸۱۵ میلیون تومان

۸۱۰ میلیون تومان

تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۳

۹۷۵ میلیون تومان

۹۷۰ میلیون تومان

تارا اتوماتیک V۴ مدل ۱۴۰۳

یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲

۶۶۰ میلیون تومان

۶۵۸ میلیون تومان

منبع:فرارو

دیگر خبرها

  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • نرخ ارز امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • قیمت خودرو امروز 12 اردیبهشت 1403
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • قیمت خودرو امروز 11 اردیبهشت 1403
  • نرخ ارز امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403
  • قیمت خودرو امروز 10 اردیبهشت 1403
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳