Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@02:03:30 GMT

افشای مشخصات و طراحی گوشی ریلمی GT Neo 3

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۰۶۴۳

افشای مشخصات و طراحی گوشی ریلمی GT Neo 3

فرارو- در ماه ژانویه مشخصات کلیدی گوشی Realme GT Neo 3 منتشر شده بود. اکنون در یک گزارش جدید، یک رندر از این اگوشی به نمایش در آمده است که طراحی پنل پشتی دستگاه را آشکار می‌کند.

به گزارش فرارو، شرکت ریلمی در حال تکمیل گوشی Realme GT Neo 3 است. در ماه ژانویه، یک منبع آگاه چینی مشخصات گوشی هوشمند آینده ریلمی با برند GT Neo را فاش کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون، Steve hemmerstoffer، گزارشگر مشهور، رندری از گوشی GT Neo 3 را در وبسایت Zollege.in به اشتراگ گذاشته است.

چنان که در تصویر می‌بینید، رندر فاش شده از گوشی Realme GT Neo 3 فقط نگاهی به طراحی پنل پشتی آن انداخته و از طراحی پنل جلویی بی خبریم. در لبه سمت چپ قاب گوشی دکمه‌های کاهش و افزایش صدا دیده می‌شود و کلید پاور در ستون فقرات سمت راست است. به نظر می‌رسد که این دستگاه نیز مانند مدل قبلی، یعنی گوشی Realme GT Neo 2، همچنان از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش بهره می‌برد.

در پنل پشتی گوشی GT Neo 3 یک ماژول دوربین مستطیلی شکل موجود است. در بالای این ماژول یک دوربین با اندازه بزرگ قرار داده شده است. در زیر این دوربین یک نوار فلش LED و در زیر فلش دو دوربین دیگر دیده می‌شود. متن حک شده در داخل ماژول دوربین تایید می‌کند که گوشی GT Neo 3 از قابلیت تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی می‌کند.


در گزارشی که در ماه ژانویه منتشر شده بود، مشخصات کلیدی گوشی ریلمی GT Neo 3 افشا شد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶۲ اینچی AMOLED E4 با وضوح +FHD و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است. حدس زده می‌شود که از چیپست Dimensity 8000 برای این استفاده شود. این شرکت چینی سازنده تلفن همراه ممکن است دستگاه را در چند نسخه با پیکربندی متفاوت حافظه روانه بازار کند. نسخه اول احتمالا شامل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است. نسخه دوم با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و نسخه سوم نیز با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد.

چنان که در رندر منتشر شده هم دیده می‌شود، گوشی GT Neo 3 ممکن است با سیستم دوربین سه‌گانه در پنل پشتی عرضه شود. این دوربین‌ها احتمالا شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX766، دوربین ثانویه ۵۰ مگاپیکسلی Samsung GN1 و دوربین سوم ۲ مگاپیکسلی عرضه شود. این دستگاه همچنین ممکن است یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در خود جای دهد که از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. پیش بینی می‌شود سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری Realme 3.0 از پیش روی این دستگاه نصب شده باشند. در پایان باید اضافه کنیم که این گوشی آینده احتمالاً در سه رنگ Sky Black، ستاره صبح و Crape Myrtle روانه بازار شود.

رندر دیگری نیز در اوایل ماه جاری میلادی فاش شده بود. گفته می‌شود این رندر متعلق به نسخه مخصوص بازی (گیمینگ) Realme GT Neo 3 است. پیش بینی می‌شود این گوشی دارای پردازنده Dimensity 9000 باشد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: گوشی Realme GT Neo گوشی GT Neo 3 پنل پشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

گوشی Vivo Y36s با تراشه Dimensity 6020 SoC و شش گیگابایت حافظه رم در لیست کنسول گوگل پلی مشاهده شد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی Vivo Y36s به تازگی در لیست کنسول گوگل پلی مشاهده شده است و بعضی از ویژگی‌های آن در دسترس قرار گرفته است، به نظر می‌رسد که این گوشی نسخه ری‌برندشده گوشی Vivo G2 است که پیش از این وارد بازار چین شده است.

انتظار می‌رود که گوشی Vivo Y36s با نمایشگر ۶.۵۶ اینچی LCD با رزولوشن +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز عرضه شود، یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی تعبیه می‏‌شود، یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه یک فلاش LED در پنل پشتی گوشی قرار خواهد گرفت.

گوشی Vivo Y36s به تراشه مدیاتک Dimensity 6020 مجهز خواهد شد و با حافظه رم LPDDR4x و حافظه ذخیره‌‎سازی داخلی UFS 2.2 همراه می‌‏شود؛ انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‏شود و از فناوری شارژ ۱۵ واتی از طریق پورت USB-C پشتیبانی می‌کند، از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به شبکه اتصال 5G، Wi-Fi، بلوتوث 5.1، GPS، یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و حسگر اثرانگشت در لبه کناری اشاره کرد.

کد خبر 749277

دیگر خبرها

  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)