Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- در حالی که جام جهانی تیراندازی مصر شنبه ۷ اسفند استارت می‌خورد اما هنوز تکلیف اعزام تیم ملی به این مسابقات مشخص نیست.

مسابقات تیراندازی جام حهانی از ۷ تا ۱۷ اسفند به میزبانی مصر انجام خواهد شد. با این حال هنوز مشخص نیست که تیم ملی تیراندازی ایران عازم مصر خواهد شد یا خیر.

انتخابات فدراسیون تیراندازی با یکبار تعویق شنبه این هفته ۳۰ بهمن برگزار شد و مرتضی قربانی‌ با اکثریت آرا به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این و از آبان مهدی مبینی به عنوان سرپرست فدراسیون جایگزین علی دادگر شده بود.

مهدی مبینی در ۱۲ بهمن در خصوص اعزام تیم ملی تیراندازی به مسابقات مصر به ایسنا گفت: "برای اعزام به مسابقات مصر دو موضوع اُمیکرون و ویزا را داریم که باید حل شود. هیچ چیزی در مورد رفتن یا نرفتن تیراندازان نمی‌توانم بگویم. تمام تلاش من این است که ورزشکاران به مسابقات اعزام شوند. استارت روند این سفر را از ۲۰ روز قبل زده‌ام، صالحی امیری و مسئولان وزارت ورزش هم کمک کردند که باید تشکر کنم. امیدوارم که هدف‌مان محقق شود و تیراندازان اعزام شوند. شرایط مصر و گرفتن ویزا سخت است اما ما تلاش می‌کنیم منابع مالی فراهم و تیم اعزام شود."

مرتضی قربانی نیز بعد از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی درباره اعزام تیم ملی به مسابقات جام جهانی مصر گفت:" ۵ اسفند اعزام به مصر داریم. ریالی پول نداریم اما جور خواهد شد. همین امروز قول آن را گرفته‌ام."

با این حال هنوز مشخص نیست که تیم ملی به مسابقات جام جهانی اعزام خواهد شد. زمان زیادی تا بازی‌های آسیایی هانگژو نمانده و کاروان ایران روی مدال‌های تیراندازی حساب باز کرده است.

با این حال تیم ملی تیراندازی ایران بعد از بازگشت از المپیک توکیو دیگر در هیچ مسابقه‌ ای شرکت نکرده و تنها جواد فروغی در جام ریاست فدراسیون جهانی شرکت کرد. در این شرایط مربیان تیم ملی نمی‌توانند ورزشکاران را محک زده و نقاط قوت و ضعف آنها را برطرف کنند.

از طرفی تیراندازان ایران به دلیل تحریم‌ها با مشکلات زیاد و کمبود مهمات روبه رو هستند و مدت‌ها است که بدون فشنگ تمرین می‌کنند و تمرینات خشک دارند. رفتن به این مسابقات علاوه بر محک زدن ورزشکاران باعث تامین فشنگ و ساچمه تست شده و به به روز شدن اسلحه‌های آنها کمک می‌شود.

با این حال با وجودی که کمتر از چند روز تا آغاز این مسابقات باقی مانده هنوز مشخص نیست که آیا تیراندازان به این مسابقات اعزام خواهند شد یا خیر؟ همچنین هنوز مشخص نیست که ویزای تیراندازان صادر نشده و یا مشکلات مالی برای اعزام تیم به مصر وجود دارد. به هر حال باید منتظر ماند و دید که فدراسیون تیراندازی ظرف امروز و فردا مشکلات را حل و تیم را به مصر اعزام خواهد کرد و یا تیم ملی ایران این رویداد را از دست خواهد داد.

 ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی تیراندازی هنوز مشخص نیست جام جهانی اعزام تیم خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۱۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی

ابراهیم مهربان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه محمد مصلایی پور رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی، به دلیل خودداری از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از سوی اتحادیه جهانی کشتی از لیست داوران المپیک ۲۰۲۴ پاریس کنار گذاشته شده، اظهار کرد: در ارتباط با این موضوع سند موثقی به دست ما نرسیده و پیگیر هستیم. طبیعتاً مصلایی پور نماینده کشور ما هستند و اگر واجد شرایط حضور در المپیک باشد قطعاً پیگیر خواهیم بود تا مصلایی پور یا یک نماینده دیگر به عنوان داور در المپیک حضور داشته باشد.

سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد اینکه کامران سلطانی زاده، نیما صادقی و مهدی بشیر زاده ۳ داور درجه المپیکی ایران برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند، عنوان کرد: طبیعتاً فدراسیون جهانی بر اساس برنامه‌های خود نفراتی را دعوت می‌کند، مسابقات استانبول هم یکی‌تر آن مسابقات است.  

مهربان در مورد جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر در مورد آخرین وضعیت خود گفت: در جریان اینکه جلسه برگزار شده یا می‌شود نیستم، اما حسن یزدانی تمرینات خود را زیر نظر پزشک معالج و درمانگر خود شروع کرده و با هماهنگی کادرفنی و شخص محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، با توجه به اینکه او در این اردوی تیم ملی هم می‌بایست زیر نظر پزشک و فیزیوتراپ کار کند، بنا بر این شده در این اردو هم غیبت داشته باشد و ان‌شاءالله از اردوی بعدی در خانه کشتی در کنار سایر ملی‌پوشان تمرین خواهد کرد.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند