Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@23:33:27 GMT

راه حل کاهش درد ناشی از صافی کف‌پا در ورزشکاران

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۱۱۹۵

راه حل کاهش درد ناشی از صافی کف‌پا در ورزشکاران

ورزشکاران و افراد مختلف می توانند با رعایت برخی نکات اعم از انجام ورزش های مناسب، استفاده از کفی طبی، کفش مناسب و کاهش وزن، درد ناحیه ساق پا ناشی از صافی کف پا را کاهش دهند.

به گزارش ایسنا، یکی از مسائلی که منجر به ایجاد درد در ناحیه ساق پا می شود، صافی بیش از حد کف پا است و اگر ورزشکاری به این مسئله دچار شود و با درد شرایط خود را پیش ببرد باید به نکات مختلفی توجه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این مطلب که از سوی زینب احمدپور، فیزیوتراپیست و عضو کمیته توانبخشی هیات پزشکی ورزشی استان سمنان تهیه شده و از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی در اختیار ایسنا قرار گرفته آمده است: افراد و ورزشکاران در ابتدای امر باید بررسی قوس های کف پا اگر را مدنظر قرار دهند و اگر صافی کف پا وجود دارد باید نسبت به حل مسئله و کاهش درد اقدام کنند.

ابتدا اینکه فرد باید ورزش های مناسب را دریافت کند و اینگونه بتواند درد خود را کاهش دهد. در عین حال باید از کفی طبی مناسب استفاده کرد و به این نکته توجه داشت که کفش مناسب در کاهش درد ساق پا ناشی از صافی کف پا، بسیار تاثیرگذار است.

موضوع دیگر که باید به آن اشاره کرد مسئله افزایش وزن است که افراد و ورزشکاران که با صافی کف پا مواجه هستند و از درد ناحیه ساق پا رنج می برند ضمن دریافت برنامه تغذیه ای مناسب، کاهش وزن را در دستور کار قرار داده و بدانند که این اتفاق بخشی از درد را کاهش داده  و منجر به افت دردهای ناحیه ساق پا کاهش می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صافی کف پا ورزشکاران ساق پا ناحیه ساق پا صافی کف پا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۱۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر از مرخص شدن تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران از بیمارستان خبر داد.

محمدجواد یزدانی در گفت و گو با ایسنا از امدادرسانی نیروهای اورژانس ۱۱۵ کاشمر به ۹ مصدوم حادثه واژگونی مینی‌بوس در محور شادمهر به کاشمر خبر داد.

وی اظهار کرد: پس از اعلام گزارش واژگونی مینی‌بوس به اورژانس ۱۱۵ بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و در کمترین زمان ممکن آمبولانس‌ها به صحنه تصادف رسیدند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر افزود: با توجه به تعداد زیاد مصدومان بلافاصله تیم بحران بیمارستان جهت خدمت‌رسانی سریع و به موقع، فراخوانی شدند.

وی گفت: ۹ مصدوم این حادثه که شامل ۶ خانم و سه آقا بوده و از ناحیه سر و صورت و ستون فقرات و ناحیه تحتانی دچار آسیب شده بودند به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر منتقل شدند.

دکتر یزدانی گفت: این حادثه خوشبختانه فوتی به همراه نداشت و پرسنل اورژانس، رادیولوژی و اتاق عمل خدمات لازم ارائه دادند.

فرمانده پلیس‌راه کاشمر در همین خصوص گفت: حادثه واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس با ۹ سرنشین در جاده کاشمر به شادمهر مقابل کارخانه کاشی زهره اتفاق افتاد.

سرگرد محمد میرزابیگی بیان کرد: این مینی‌بوس که سرویس یکی از واحدهای فعال در شهرک صنعتی کاشمر بود حین جابجایی نیروهای این مجموعه در مسیر حرکت به سمت کاشمر از جاده خارج و واژگون شد.

وی خاطرنشان کرد: علت بروز حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس‌راه در دست بررسی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • صورت بازیکن تیم آلمانی را خُرد کردند!
  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم
  • 7 دلیل که باید به قبرس شمالی سفر کنید
  • مصدومیت ستاره بایرن در آستانه بازی با رئال
  • تربیت طلبه، یک کار انبیایی از ناحیه خداوند است
  • بهترین فصل بازدید از دریاچه سراب نیلوفر کرمانشاه
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!