Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - آقای مرادیان معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سراسر کشور اقدام فراگیر تعمیرات و بهینه سازی شبکه‌های توزیع با رویکرد بهبود ایمنی و رفع کانون‌های خطر در سطح این استان انجام شد.

بیشتر بخوانید

بهره برداری از ۹۳ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری

جابجایی پایه‌ها در معابر تعریض شده، اصلاح روشنایی معابر، نصب تجهیزات حفاظتی در تابلوی‌های توزیع برق، شناسایی و رفع کانون‌های خطر و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از جمله اقدامات انجام شده در این برنامه است.

۲۶ اکیپ در قالب ۱۱۲ نفر شامل اکیپ‌های خط گرم، عملیات، پیمانکار و روشنایی در این اقدام فراگیر مشارکت داشتند.

مدت زمان خاموشی در دقیقه طی سال ۹۶ حدود ۴۹۰ دقیقه در سال بوده که باتوجه به اقدامات انجام شده در پایان سال ۹۹ به عدد ۳۵۱ دقیقه در سال رسیده است.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توزیع برق روشنایی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد

علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با اشاره به اهمیت پایش‌های مستمر آب گفت: بیش از ۳۳۱ هزار مورد آزمایش کلرسنجی و کدورت، شش هزار و ۷۷۱ نمونه باکتریولوژی، ۴۲۲ نمونه فیزیک و شیمیایی و ۲۱۰ نمونه فلزات سنگین در این بازه زمانی مورد آزمون و پایش قرار گرفت. 
 
او افزود: نکته حائز اهمیت مطلوبیت ۱۰۰ درصدی آزمون‌های باکتریولوژی، فلزات سنگین و کدورت سنجی و مطلوبیت ۹۹.۵% کلرسنجی برای خروجی مخازن و شبکه‌های توزیع آب شهری و روستایی استان در سال گذشته بوده است. 
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از اجرای برنامه ایمنی آب برای هفت شهر و شش روستای استان به منظور افزایش اطمینان از سلامت و بهداشت آب خبر داد و یادآور شد: استان یزد در زمینه‌ی اجرای برنامه ایمنی آب در کشور، جایگاه نخست را دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد
  • انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی