Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان کرمان از تمدید مهلت رسال آثار به جشنواره سبک زندگی مهدوی در کرمان تا دهم اسفندماه خبر داد. - اخبار استانها -

حجت‌‌الاسلام مهدی عرب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان ، از برگزاری اولین جشنواره ملی خانواده و سبک زندگی مهدوی در بخش‌های عکس، پوستر، خوشنویسی، دلنوشته و مقاله خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره با تصویب شورای سیاستگذاری فعالیت‌های مهدوی در استان کرمان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان کرمان با اشاره به اینکه دبیرخانه این جشنواره در استان کرمان بوده و به میزبانی استان کرمان برگزار می‌شود گفت: شرکت در جشنواره برای همه علاقه مندان درسراسر کشور آزاد است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد: ترویج سبک زندگی مهدوی در جامعه، تربیت نسل مهدوی، مهدوی باوری در خانواده‌ها، آسیب شناسی خانواده‌ها در دوران غیبت، اصلاح سبک زندگی خانواده با رویکرد تمدن نوین اسلامی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

در نشست ه‍یئت رئیسه فراکسیون مهدویت مجلس با رئیس سازمان صدا و سیما چه مطالبی مطرح شد؟رئیس فراکسیون مهدویت مجلس: کارهای بزرگ و موثر در حوزه مهدویت در کشور انجام می‌شودمشهورترین اثر مرحوم صافی گلپایگانی با محوریت مهدویت + دریافت کتاب

عرب‌پور بیان کرد: جلوه‌های مهر و محبت در خانواده مهدوی، تکریم و رعایت حقوق والدین و فرزندان در سبک زندگی مهدوی، ایجاد روحیه امید به آینده در سبک زندگی مهدوی، جلوه‌های تربیت نسل منتظر، ترویج فرهنگ ایثار در خانواده، توجه به علم و دانش در سبک زندگی مهدوی، توجه به صله ارحام در خانواده مهدوی، ترویج ازدواج آسان و توجه به فرزندآوری و ازدیاد آن در خانواده مهدوی، ترویج معنویت، انس با نماز و قرآن در خانواده مهدوی، ترویج عفت، پاکدامنی و غیرت دینی در زندگی مهدوی، توجه به بهداشت و سلامت جسمی و روانی در سبک زندگی مهدوی و توجه به اقتصاد اسلامی و کسب روزی حلال در خانواده مهدوی از جمله موضوعات این جشنواره است.

وی از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا 10 اسفندماه خبر داد و گفت: علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت www.festival.mahdaviat.ir در جشنواره ثبت نام کنند.

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدویت استان کرمان مهدویت استان کرمان سبک زندگی مهدوی سبک زندگی مهدوی خانواده مهدوی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۱۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور

مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تا ۲۰ اردیبهشت ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دانشگاه پیام نور بر اساس آئین‌نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد برای نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از بین دانشجویان ترم آخر و دانش آموختگان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته واجد شرایط این دانشگاه و سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور دانشجو می‌پذیرد.

تمام متقاضیان واجد شرایط این فراخوان از تاریخ ۲۹ فروردین تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت داشتند با مراجعه به سیستم جامع دانشگاهی گلستان به نشانی نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند، که دانشگاه پیام نور با توجه به درخواست‌های مکرر داوطلبان، مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را تا روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید کرد.

تمام متقاضیان واجد شرایط این فراخوان می‌توانند با مراجعه به سیستم جامع دانشگاهی گلستان به نشانی https://reg.pnu.ac.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

کد خبر 749772

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد