Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدطاهر پاکدامن بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان از برگزاری بیست و هفتمین اختتامیه جشنواره قرآنی و حدیثی جامعه‌المصطفی در استان خبر داد و اظهار کرد: جامعه‌المصطفی (ص) در نمایشگاه قرآنی حضور پررنگی دارد و دستاوردها و فعالیت‌های قرآنی در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره قرآنی و حدیثی جامعه‌المصطفی (ص) در گلستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: هرساله جشنواره قرآنی در استان قم برگزار می‌شد و استان گلستان به عنوان دومین استانی است که افتخار برگزاری جشنواره قرآنی را دارد.

 معاون فرهنگی جامعه‌المصطفی(ص) گرگان از تجلیل چهره شاخص قرآنی استان گلستان خبر داد و ابراز کرد: آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی به عنوان چهره شاخص قرآنی استان گلستان که بیش از نیم قرن از خدمات قرآنی ایشان فیض بردیم در این جشنواره تقدیر به عمل خواهد آمد.

پاکدامن خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی در ۱۱ اسفند ماه جاری در سالن امام خمینی (ره) جامعه المصطفی (ص) شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری گردهمایی علمای شیعه و سنی در ۱۰ اسفندماه جاری در شهرستان گنبدکاووس خبر داد و افزود: گردهمایی علمای شیعه و سنی با حضور عباسی رئیس جامعه‌المصطفی و مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی جامعه‌المصطفی (ص) گرگان اظهار کرد: ۱۵ محفل قرآنی و جلسات الفت با قرآن در گرگان برگزار کردیم که در این محافل از حضور برگزیدگان و نخبگان حدیثی از سراسر دنیا بهره‌مند خواهیم شد.

معاون فرهنگی جامعه‌المصطفی (ص) گرگان گفت: ۱۰ نشست علمی با موضوع قرآن در شهرستان گرگان برگزار شد.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹

منبع: فارس

کلیدواژه: برگزاری 27 امین جشنواره قرآنی گلستان 15 محفل قرآنی گرگان رئیس جامعه المصطفی آیت الله سیدکاظم نورمفیدی تجلیل از نیم قرن فعالیت قرآنی آیت الله نورمفیدی برگزاری 15 محفل قرآنی در گلستان 15 محفل قرآنی در گلستان خبرگزاری فارس استان گلستان جشنواره قرآنی جامعه المصطفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۱۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی ولی پوری عصر دوشنبه در نشست توجیهی نمایندگان فرماندار، سرناظران شعب، بازرسان و کاربران IT مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی کرج گفت: ۱۸ هزار نفر از عوامل هیات های نظارت، اجرایی، بازرسی و عوامل اجرایی و انتظامی مسوولیت برگزاری انتخابات حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا را بر عهده دارند.

وی عنوان کرد: تلاش می کنیم در این مرحله از انتخابات نیز همانند مرحله اول، انتخابات را بر اساس چهار مولفه اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب برگزار کنیم. سخنان معظم له را به عنوان نصب العین خود قرار داده و خواهیم داد و بر اساس مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت این انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با اشاره به تشکیل جلسات برگزاری این دوره از انتخابات بیان کرد: برای برگزاری این دوره از انتخابات در دو مرحله تاکنون ۲۹ جلسه ستاد انتخابات با حضور استاندار، اعضای ستاد و سایر عوامل مرتبط برگزار شده است.

ولی پوری با اشاره به استفاده از نظرات صاحب نظران و مسوولان مختلف در برگزاری انتخابات اظهار کرد: تلاش کرده ایم تا با جمع بندی نظرات صاحب نظران، اساتید دانشگاه و فعالان این حوزه، مشارکت حداکثری را در استان داشته باشیم. انتخابات در این نظام از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید همه افرادی که مسوولیتی در این حوزه دارند، برای پرشورتر برگزار شدن آن تلاش کنند.

کد خبر 6092501

دیگر خبرها

  • آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج
  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود