Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، خبرگزاری بلومبرگ نوشت: ۲۲ خدمۀ کشتی Felicity Ace که با پرچم پاناما حرکت می‌کرد توسط نیروی دریایی و هوایی پرتغال نجات یافتند و کشتی بدون سرنشین در حال حاضر در آب‌های اقیانوس اطلس سرگردان است.

این گزارش حاکی است گروه فولکس واگن اعلام کرد ۳۹۶۵ خودرو در کشتی وجود داشت که ماشین‌های گران قیمت از جمله فولکس واگن، پورشه، آئودی و لامبورگینی بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوک واندزنده، سخنگوی پورشه در این زمینه گفت: حدود ۱۱۰۰ خودروی آخرین مدل در داخل کشتی بودند که قیمت هر خودرو به حدود ۹۹۶۵۰ دلار بالغ می‌گردد.

وی تاکید کرد: علی‌رغم خسارت وارده از اینکه ۲۲ خدمه کشتی سالم هستند، احساس آرامش می‌کنم.

سخنگوی شرکت لامبورگینی در آمریکا نیز ضمن خودداری از اعلام تعداد خودروهای این شرکت در کشتی گفت: به دنبال دریافت اطلاعات بیشتر هستیم که پس از تکمیل اطلاعات اعلام خواهد شد.

«Mitsui OSK Lines Ltd» اپراتور کشتی خودروبر Felicity Ace گفت: یک شرکت نجات را مأمور ارزیابی وضعیت و برآورد خسارت کرده و این تیم وارد جزیره آزور شده و انتظار می‌رود که به زودی جزئیات بیشتری از این حادثه منتشر شود.

وی یادآور شد: هنوز مشخص نیست که چه تعداد خودرو در کشتی سالم مانده است.

از سوی دیگر بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ مالک کشتی اعلام کرد که کشتی‌ها و خودروها در نزدیک شرکت بیمه‌ای بریتانیا بیمه است.

گفته می‌شود این حادثه با آتش سوزی در انبار کشتی شروع شده، اما علت اصلی حادثه مشخص نیست.

کشتی Felicity Ace به اندازه سه زمین فوتبال مساحت دارد که به سمت بندری در دیوسویل آمریکا در حال حرکت بود.

این گزارش حاکی است کشتی همچنان در آب‌های بین‌المللی در حال سوختن است، اما هنوز آلودگی چندانی در آنجا مشاهده نمی‌شود. کشتی در سال ۲۰۰۵ توسط شرکت Shin Kurushima ژاپن ساخته شده و توسط Mitsui O.S.K اداره می‌شود.

شایان ذکر است در سال ۲۰۱۹ یک کشتی حامل خودرو متعلق به گروه فولکس واگن با ۲۰۰۰ خودرو لوکس غرق شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اقیانوس اطلس کشتی خودروبر آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن

 آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز (یکشنبه) از وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز (یکشنبه) اعلام کرد که گزارشی از وقوع یک حادثه در فاصله ۱۷۷ مایلی در جنوب شرقی بندر «نشطون» واقع در شرق یمن دریافت کرده است.

این آژانس افزود که گزارش مربوط به نزدیک شدن یک قایق کوچک با چهار سرنشین به یکی از کشتی‌ها بوده است.

آژانس مذکور مدعی شد که کشتی مذکور آسیبی ندیده و سالم به مسیر خود ادامه داده است و مسوولان مربوطه در حال انجام تحقیقات در این خصوص هستند.

به گزارش ایرنا، ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است. نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمله به یک کشتی در سواحل یمن
  • هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن
  • هدف قرار گرفتن کشتی مرتبط با اسرائیل در دریای سرخ
  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن
  • قلک پورشه خالی شد
  • (ویدئو) تصاویری دیدنی از تکامل پورشه در طول زمان
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • بخشی از تکامل در پورشه (فیلم)
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد