Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@17:33:39 GMT

برای مساوی بازی نمی‌کنیم/امیدوارم به ثبات برسیم

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۲۰۰۳

برای مساوی بازی نمی‌کنیم/امیدوارم به ثبات برسیم

بازیکن تیم ذوب آهن گفت: دربی اصفهان همیشه حساس بوده است. کادر فنی از ما خواست تا برای بردن وارد زمین شویم اما شرایط سپاهان و نوع بازی آنها باعث شد تا ما عقب بنشینیم. هیچ وقت برای مساوی بازی نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد خدابنده‌لو پس بازی مقابل تیم سپاهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی سختی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از چند باختی که داشتیم امروز نیاز مبرم به کسب امتیاز داشتیم. امروز نتیجه‌گرا بازی کردیم اما در بازی‌های قبل فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذاشتیم اما امروز برای کسب امتیاز مجبور بودیم به این سبک بازی کنیم.

وی ادامه داد: دربی اصفهان همیشه حساس بوده است. کادر فنی از ما خواست تا برای بردن وارد زمین شویم اما شرایط سپاهان و نوع بازی آنها باعث شد تا ما عقب بنشینیم، ما در دور رفت سپاهان را برده بودیم. هیچ وقت برای مساوی بازی نمی‌کنیم.

بازیکن تیم ذوب آهن در مورد سبک بازی خودش، گفت: اگر من نمایش خوبی دارم به خاطر کادر فنی و دیگر بازیکنان است. زمانی تأثیر گذار هستم که بتوانم امتیازی برای تیم کسب کنم. امیدوارم بعد از این مساوی و قطع روند باخت‌ها، در ادامه لیگ موفق باشیم.

خدابنده‌لو با اشاره‌ی آینده ذوب آهن در لیگ، بیان کرد: امیدوارم به ثبات برسیم و امسال جز بالانشینان جدول یا هشت تیم باشیم.

کد خبر 557625

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان دربی اصفهان سپاهان تیم فوتبال سپاهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۲۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی

به گزارش "ورزش سه"، فرانچسکو توتی، اسطوره رم، پیشرفت دانیله ده‌روسی به عنوان سرمربی این تیم را ارزیابی کرده است.

توتی در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت در مورد دوست نزدیک و هم تیمی سابق خود صحبت کرد. ده‌روسی از زمستان گذشته به عنوان جانشین ژوزه مورینیو انتخاب شده و رم با حضور این مربی جوان نتایج قابل توجهی کسب کرده است.

ده‌روسی رم را به رده پنجم جدول رده بندی سری A رسانده و آن‌ها با حذف میلان از لیگ اروپا به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده‌اند تا با بایرلورکوزن مصاف بدهند.

اگر آن‌ها بازی امشب مقابل ناپولی را با با نتیجه موفقیت آمیزی به پایان برسانند با روحیه بالا به سراغ بازی روز پنج شنبه در خانه لورکوزن خواهند رفت که به تازگی قهرمان بوندس‌لیگا شده و طی 46 بازی قبلی شکست نخورده است.

توتی درمورد ده روسی گفت:"امیدوارم دانیله برای مدت طولانی در رم بماند. اول به این دلیل که او لیاقتش را دارد و دوم به این دلیل که او خوب کار خواهد کرد."

آینده رم؟

من همراه او آینده خوبی برای باشگاه متصور هستم، امیدوارم رم به مسابقات مهم مانند لیگ قهرمانان اروپا بازگردد چون شهر و هواداران شایسته آن هستند. دانیله مربی بزرگی است.

دیگر خبرها

  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • نصرتی: می‌توانیم به آسیا برسیم
  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!