Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست امروز ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه حضور مردم در تجمعات و مراکز خرید شلوغ و پُرتردد در آستانه سال نو را به عنوان یکی از مهم ترین عوامل تهدید کننده سلامت مردم برشمرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر «سید وحید حسینی» ضمن گرامیداشت روز مهندس و قدردانی از تلاش و ارایه خدمات ارزنده مهندسان دانشگاه، رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی مردم را یکی از مهم ترین دغدغه های مسوولان دانشگاه در این ایام عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این مقام مسوول در دانشگاه از ایثارگری و اقدامات جهادگرانه کارکنان بهداشت و درمان به ویژه کادر درگیر با کرونا که به صورت بی وقفه و شبانه روزی در حال ارایه خدمات سلامت به مردم هستند نیز قدردانی کرد و از مردم خواست تا افرادی که تا کنون واکسن خود را دریافت نکرده اند، هرچه سریعتر به مراکز اعلام شده از سوی روابط عمومی دانشگاه مراجعه کرده و واکسن خود را دریافت کنند. دکتر سید وحید حسینی با تاکید بر اولویت اقدامات پیشگرانه به ویژه رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تکمیل دُزهای واکسن کرونا در مدیریت و کنترل بیماری کووید۱۹ از سوی مردم، عنوان کرد: مردم باید با توجه به وضعیت کرونا در استان، با پرهیز از هرگونه عادی پنداری و ساده انگاری، به توصیه های بهداشتی پایبند باشند. این مقام ارشد حوزه سلامت فارس بیشترین علت افزایش انتقال و شیوع کروناویروس را حضور افراد در تجمعات به ویژه دورهمی های خانوادگی و مراکز شلوغ و پرتردد دانست و توصیه کرد تا با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز، مردم از حضور و تجمع در مراکز خرید و مناطق پرتردد و شلوغ بپرهیزند. دکتر سید وحید حسینی رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک در این شرایط بحرانی را موجب پیشگیری از افزایش و انتشار این بیماری در جامعه برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا با همراهی و همدلی مردم و مسوولان دستگاه های اجرایی استان و همچنین تلاش مجموعه سلامت، شاهد کاهش آمار این بیماری در سطح جامعه باشیم. سرپرست دانشگاه ضمن پیگیری آمار نمونه های انجام شده آزمایش کرونا طی روز گذشته تاکنون در فارس؛ به بررسی آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبود یافته، روند خدمت رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی و پایش عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس در فارس نیز پرداخت. انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا بهداشت و درمان شبانه روزی سلامت روابط عمومی ماسک جامعه دستگاه های اجرایی استان مرگ خدمت رسانی مراکز درمانی فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۲۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله شکری ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به اینکه موارد تخلف مشاهده شده در فروشگاه زنجیره‌ای آبادان، مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی بوده و برخورد با آن با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: در این بازدید فروشگاه یادشده به علت رعایت نشدن موازین بهداشتی پلمب شد.

وی نسبت به برخورد قانونی و بدون اغماض با افرادی که سلامت مردم را به خطر بیندازند تاکید و بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، به صورت ۲۴ ساعته می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس گیرند یا اینکه به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند.

کد خبر 6089919

دیگر خبرها

  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • خیزشی برای همبستگی با مردم غزه
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • تجمعات دانشگاه‌های آمریکا لرزه بر دستگاه‌های حامی صهیونیستی انداخت
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد