Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:34:21 GMT

نام بردن از طارمی در نشست خبری پیش از بازی با لاتزیو

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۲۲۶۵

نام بردن از طارمی در نشست خبری پیش از بازی با لاتزیو

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پورتو پرتغال به ایتالیا سفر کرده است تا خود را آماده بازی با لاتزیو در لیگ اروپا کند. دیدار برگشت این دو تیم از ساعت ۲۱:۱۵ فردا پنجشنبه در حالی برگزار می‌شود که پورتو در بازی رفت با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز شد.

«سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو در نشست خبری پیش از بازی با لاتزیو شرایط تیمش را تشریح و به نکاتی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از سئوالات خبرنگاران از کونسیسائو مربوط به جدایی «لوئیس دیاز» وینگر کلمبیایی از پورتو و پیوستنش به تیم لیورپول انگلیس بود. سرمربی پورتو درباره اینکه بعد از جدایی دیاز راهکارهای مختلفی را امتحان کرده و آیا می‌تواند از سمت چپ حریفانش را غافلگیر کند؟ گفت: در حال حاضر پپه، اوتایوو و مهدی (طارمی) باید این کار را انجام بدهند اما به روشی متفاوت. ما باید پویایی تهاجمی ایجاد کنیم که در آن جناح چپ ما موثر عمل کند؛ حتی اگر متفاوت باشد. مهم این است که برنده از زمین خارج شویم.

همراه کونسیسائو در این نشست خبری، «تونی مارتینز» بازیکن اسپانیایی پورتو بود. مارتینز در بازی رفت به جای مهدی طارمی در ترکیب پورتو قرار داشت و هر دو گل تیمش را به ثمر رساند. حضور او در این نشست خبری احتمالاً حاکی است که فردا هم در ترکیب اصلی پورتو قرار می‌گیرد و باید دید آیا در این صورت طارمی بازهم برابر لاتزیو نیمکت نشین می‌شود یا نه.

کد خبر 5432053 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی طارمی لاتزیو تیم فوتبال پورتو لیگ اروپا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال تیم ملی فوتبال ایران والیبال تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز لیگ برتر والیبال کشتی فرنگی تکواندو مارک ویلموتس کشتی آزاد یحیی گل محمدی جام تختی نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست خبری حیدر ارشدی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز در آستانه برگزاری شصت و دومین سال جایزه البرز صبح امروز در محل بنیاد برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • نشست خبری سریال نون خ
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • نشست خبری جایزه ملی البرز
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد
  • نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه آغاز شد
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند