Web Analytics Made Easy - Statcounter

 فرمانده کل انتظامی کشور گفت: تیغ پلیس در تقابل با اوباش و سارقان بایستی تیز باشد و هر کسی که رعب و وحشت ایجاد کند پلیس اجازه برخورد قاطع و قانونی با آن را دارد. 

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در جلسه با فرماندهان و روسای پلیس‌های تخصصی کشور در غرب استان تهران، با تبریک اعیاد ماه مبارک رجب، گفت: برخورد با سارقان از اولویت‌های پلیس خواهد بود و موضوعات اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی براین امور اثر دارد و پلیس با جدیت در حوزه سرقت بایستی اقدام مقابله‌ای انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص موقعیت جغرافیایی غرب استان تهران افزود: اتصال غرب استان تهران و شهرستان‌های آن به شهر تهران از ویژگی‌های بارز و مهم این منطقه است که باید در حوزه ارتقاء امنیت به این منطقه توجه ویژه ای داشته باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص راه‌اندازی گشت ۱۱۰ در غرب استان تهران، گفت: راه‌اندازی ۲۲۰ تیم ۱۱۰ در این منطقه برای مردم بسیار مهم و دلگرم کننده است، بنابراین باید در آموزش‌های حین خدمت و ارتقاء آمادگی جسمانی کارکنان اهتمام ویژه ورزید.


بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس غرب استان تهران، وی در خصوص مقابله با اوباش در غرب استان تهران گفت: تیغ پلیس در تقابل با اوباش و سارقان بایستی تیز باشد و هر کسی که رعب و وحشت ایجاد کند پلیس اجازه برخورد قاطع و قانونی با آن دارد.


 اشتری با اشاره به نزدیک بودن به ایام پایان سال و افزایش مراجعات مردمی به مراکز خرید گفت: پلیس باید اقدامات هوشیارانه و پیشگیرانه در حوزه سرقت داشته و برخورد با مجرمان بایستی امیدوار کننده باشد.

فرمانده کل انتظامی کشور در پایان از زحمات کارکنان انتظامی غرب استان تهران به خصوص سردار ظهیری به عنوان فرمانده‌ای سختکوش قدردانی و خاطرنشان کرد: توجه به کارکنان و خانواده شهدا و جانبازان، همکاران بیمار و متوفی بایستی در برنامه‌های پلیس لحاظ شده و معیشت و مسکن کارکنان جزء برنامه‌های اصلی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: غرب استان تهران سردار ظهیری سردار حسین اشتری اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز

 شعفی اظهار کرد:در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی اراذل و اوباش در منطقه رواسان  تبریز با اقدامات هنجارشکنانه به تعدادی از خودرو‌های شهروندان خسارت وارد کردند و باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شدند بلافاصله شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس امنیت عمومی آذربایجان شرقی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی و در عملیات غافلگیرانه تعداد ۷نفر از این افراد را دستگیر و شناسایی و دستگیری سایر همدستان این متهمان را در دستور کار قرار دادند.
 

شعفی در پایان با تاکید براینکه آرامش و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند با هیبت پوشالی امنیت عمومی مردم را به مخاطره بیاندازند با برخورد شدید پلیس مواجه خواهند شد از شهروندانی که توسط این افراد خسارت دیدند خواست تا در صورت شکایت و مطالبه خسارت از افراد دستگیر شده به پلیس امنیت عمومی استان مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز