Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@12:20:38 GMT

شرکت خدمات باربری ایرانکس با کادر حرفه‌ای

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۲۳۰۵

شرکت خدمات باربری ایرانکس با کادر حرفه‌ای

از این روش برای حمل بار درون شهری، بین شهری و حتی بین کشوری نیز استفاده می‌شود. حجم بالای حمل و نقل از طریق جاده‌ها، نشان‌دهنده محبوبیت و کاربرد بسیار این روش است.    
مزایای استفاده از خدمات باربری
 ازجمله مزایای استفاده از خدمات باربری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
کامیون‌ها یا سایر انواع ماشین‌هایی که برای باربری مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌توانند بدون توجه به برنامه‌های عملیاتی فرودگاه، راه‌آهن و بندرها، در 24 ساعت شبانه‌روز تحویل محموله داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این روش امکان مسیریابی و ردیابی محموله به صورت کاملاً انعطاف‌پذیر وجود دارد.
حمل و نقل با کامیون، امکان جابجایی محموله‌های بزرگ یا کوچک و همچنین محموله‌هایی که نیاز به شرایط خاصی دارند را فراهم می‌کند.
حمل و نقل با کامیون نسبت به روش‌های دیگر می‌تواند بسیار مقرون‌به‌صرفه باشد.
انواع روش‌های باربری
چندین نوع از خدمات باربری برای انتخاب وجود دارد که هرکدام مزایا و معایب خودش را دارد. برای این‌که محموله خود را سریع، ایمن و اقتصادی تحویل دهید باید با توجه به شرایط خود تعیین کنید که کدام روش حمل و نقل با نیازهای کسب و کار شما مطابقت دارد. از جمله انواع روش‌های باربری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
حمل جزئی (تقسیمی)
 این گزینه برای افرادی است که محموله آن‌ها بزرگ است اما کل کامیون را پر نمی‌کند. این روش به فرستنده‌ها این امکان را می‌دهد که کالاهای خود را همراه با کالاهای دیگر افراد در یک کامیون قرار داده و از آن برای حمل و نقل استفاده کنند. در این روش، افراد فقط هزینه فضای مورد استفاده خود را پرداخت می‌کنند. این گزینه، یک روش مقرون‌به‌صرفه برای حمل کالا به صورت زمینی است، اما از آنجایی که فضای بار با دیگران به اشتراک گذاشته می‌شود، افراد کنترل کمتری بر مسیرهای حمل و نقل زمان‌بندی خواهند داشت.
حمل کامل
زمانی که محموله به قدری بزرگ است که یک کامیون یا تریلر را کامل پر می‌کند، این گزینه، انتخابی عالی است. با توجه به این‌که در این روش فقط وسایل شما در یک کامیون هستند، نسبت به روش قبلی، کنترل بیشتری بر مسیر و زمان‌بندی محموله خواهید داشت.
خدمات باربری با کامیون‌های تخت
این روش برای بارگیری و تخلیه بسیار ایدئال است. از این نوع کامیون‌ها برای حمل و نقل کالاهای بسته‌بندی شده در کانتینرهای حمل و نقل یا سایر مواردی که در برابر آب و هوا حساس نیستند، استفاده می‌شود. صنایعی مانند صنایع ساخت‌وساز و کشاورزی معمولاً از این نوع خدمات استفاده می‌کنند.
ماشین‌های یخچالدار
برای جابجایی کالاهای فاسدشدنی به خدمات حمل و نقل با دمای کنترل‌شده نیاز است؛ می‌توان از کامیون‌ها و وانت‌های یخچالدار برای این منظور استفاده کرد. این کامیون‌ها برای حمل و نقل گوشت، مرغ، ماهی و لبنیات ایده‌آل هستند. صنایع دارویی، پزشکی و شیمایی نیز از کامیون‌های یخچالدار برای جابجایی محموله‌های فاسدشدنی خود استفاده می‌کنند. این کامیون‌ها علاوه بر امکان کنترل دما، امکان کنترل رطوبت و ردیابی و نظارت ویژه را هم دارند.
خدمات حمل و نقل سریع
 این روش برای انتقال سریع بار از یک منطقه به منطقه دیگر در هر زمان و مکانی است. از این روش معمولاً زمانی استفاده می‌شود که محموله خیلی بزرگ یا شکننده باشد و نمی‌توان آن را از طریق حمل و نقل هوایی جابجا کرد.
چرا ایرانکس را انتخاب کنید؟
مجموعه ایرانکس با سابقه سال‌ها فعالیت در زمینه اتوبار و باربری، از معتبرترین شرکت‌های باربری است که شعبه‌های متعددی در تهران، کرج، مشهد، شیراز و اصفهان دارد. خدمات مجموعه ما شامل موارد زیر می‌شود:
حمل بار و اثاثیه
حمل کالاهای سردخانه‌ای
حمل مبل به شهرستان‌ها
حمل بارهای سبک و سنگین
کرایه وانت نیسان یخچالدار
کرایه وانت نیسان مسقف
رایه کامیونت یخچالدار
رایه کامیونت مسقف
کرایه کامیون
علاوه بر موارد گفته‌شده در مجموعه ما امکان دریافت مشاوره رایگان و همچنین صدور بیمه‌نامه معتبر حمل کالا هم برای مشتریان وجود دارد.
 
 شهرهایی که می‌توانید از خدمات ما استفاده کنید
در مجموعه ما امکان حمل و نقل در مسیرها و مناطق زیر وجود دارد:
اربری تهران
باربری شهرستان
باربری کرج
باربری تهران به شیراز و شیراز به تهران
باربری تهران به اصفهان و اصفهان به تهران
از مبدأ تهران به شهرستان‌های: رشت، مازندران، چالوس، کیش، بندرعباس، یزد، ارومیه، زنجان، تبریز و کرمان وجود دارد
در شهرک‌های صنعتی: چهاردانگه، اشتهارد، نظرآباد، بهارستان، هشتگرد، پرند، عباس‌آباد، خاوران، زواره‌ای، نصیرآباد و شمس‌آباد
باربری در شهرستان‌های اصفهان، مشهد، شیراز و کرج
ماشین‌های باربری ایرانکس
همان‌طور که گفته شد، انواع مختلفی از کامیون‌ها و ماشین‌ها برای حمل و نقل مورد استفاده قرار می‌گیرند، ما در مجموعه ایرانکس از این نوع ماشین‌ها استفاده می‌کنیم:
ماشین‌های یخچالدار شامل: وانت نیسان یخچالدار ، ایسوزو یخچالدار، تریلی یخچالدار، کامیون تک یخچالدار و کامیون جفت یخچالدار
انواع کامیون‌های مسقف، کامیون‌های 6 و 8 تن روباز، کامیون 10 تن یا تک، کامیون 10 چرخ و یا جفت
انواع نیسان و وانت بار شامل: وانت بار برون شهری و درون شهری، نیسان بار برون شهری و درون شهری و وانت و نیسان یخچالدار
انواع تریلی کفی، لبه‌دار، چادری و یخچالدار
راه‌های ارتباطی با ما
اگر قصد اسباب‌کشی، حمل و نقل انواع مواد از جمله مواد فاسدشدنی یا حتی اجاره ماشین‌های باربری را دارید، کافی است به وب‌سایت ما مراجعه کنید و فرم درخواست خدمات ایرانکس را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
آدرس وبسایت: https://iranexco.com
همچنین، می‌توانید از طریق شماره‌های زیر با ما تماس بگیرید:
تلفن دفتر مرکزی: لنگر02155204006
تلفن دفتر پایانه باربری تهران: 02155297394 –02155297393
همچنین برای مراجعه حضوری می‌توانید  به آدرس‌های زیر مراجعه کنید:
دفتر مرکزی: تهران، رجایی جنوب، خیابان شهرسنگ، پلاک 12
دفتر پایانه باربری تهران: تهران، کیلومتر 22 جاده ساوه، نسیم‌شهر، پایانه حمل و نقل تهران بزرگ، طبقه همکف، ورودی 2

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خدمات باربری ایرانکس کرایه وانت باربری شهرستان برای حمل و نقل خدمات باربری باربری تهران حمل و نقل کامیون ها ماشین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام کمیسیون اروپا علیه فیس بوک و اینستاگرام

اتحادیه اروپا از فیس‌بوک و اینستاگرام به اتهام اقدامات گسترده و موارد مشکوک به نقض قانون خدمات دیجیتالی، از جمله عدم اقدامات کافی برای محافظت از کاربران در برابر انتشار اطلاعات نادرست خارجی در آستانه انتخابات سراسری اروپایی تحقیق می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "دی پرسه"، کمیسیون اتحادیه اروپا پرونده شرکت متا، (شرکت مادر فیس بوک و اینستاگرام) را بازگشایی کرده است. این پرونده در مورد نقض احتمالی "قانون خدمات دیجیتال" و قوانین حفاظت از داده اتحادیه اروپا است.

به این ترتیب کمپین روسی "صدای اروپا" که هدفش به اذعان بروکسل پر کردن اروپا از ایدئولوژی پوتین با کمک کمپین های اطلاعات نادرست بود، پیامدهایی برای متا (مادر فیسبوک و اینستاگرام) داشته است. کمیسیون اتحادیه اروپا می خواهد موارد نقض احتمالی قوانین خود از طریف این شرکت را بررسی کند. در اینجا مسئله مدیریت متا با تبلیغات سیاسی مطرح است. گفته می شود که این شرکت نتوانسته است از انتشار اطلاعات نادرست هدفمند بخصوص از طرف روسیه جلوگیری کند.

کمیسیون کمپین به اصطلاح دوپلگانگر را هدف قرار داده است. به ادعای بروکسل کمپین با تقلید از منابع خبری معروف و معتبر، اینترنت را پر از محتوای تبلیغاتی در حمایت از سیاست های ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه کرد.

کمیسیون اروپا در بیانیه ای اعلام کرد که تحقیقات قانون خدمات دیجیتال (DSA) سیاست ها و شیوه های شرکت متا را در رابطه با تبلیغات گمراه کننده و محتوای سیاسی در آستانه انتخابات اروپا در ژوئن بررسی خواهد کرد. البته روسیه به طور خاص ذکر نشده است.

اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا، در بیانیه‌ای گفت: طبق قوانین اتحادیه اروپا، شرکت‌های فناوری باید از انتشار محتوای خطرناک جلوگیری کنند، در غیر این صورت با جریمه‌های سنگین مواجه می‌شوند. وی تاکید کرد: این کمیسیون ابزارهایی را برای محافظت از شهروندان اروپایی در برابر اطلاعات نادرست و دستکاری هدفمند توسط کشورهای ثالث ایجاد کرده است.

متا اکنون پنج روز کاری فرصت دارد تا قبل از ادامه این روند، به نگرانی های اتحادیه اروپا پاسخ دهد.

سال گذشته کمیسیون اروپایی علیه X (توئیتر سابق) در یک پرونده مشابه بررسی نحوه مدیریت پلتفرم ایلان ماسک با محتوای غیرقانونی و اطلاعات نادرست، به ویژه در ارتباط با حملات حماس به اسرائیل در 7 اکتبر را آغاز کرد.

کمیسیون اروپایی تاکید کرد: شروع این رویه صرفاً یک شبهه را بررسی می‌کند و ارزیابی اولیه مرجع هنوز نتیجه نهایی را نشان نمی‌دهد. کمیسیون اعلام کرد که به جمع آوری شواهد، به عنوان مثال از طریق مصاحبه، ادامه خواهد داد. علاوه بر این، کمیسیون اتحادیه اروپا از نظر تئوری می تواند امتیازات متا را بپذیرد.

در ماه اکتبر، تیری برتون، کمیسر صنعت اتحادیه اروپا به فیس بوک در مورد محتوای بیش از حد تحریف شده در این پلتفرم در ارتباط با انتخابات اروپا هشدار داد. برتون نوشت که می‌خواهد فوراً در مورد جزئیات اقدامات فیس بوک برای جلوگیری از جعل، از جمله با توجه به انتخابات آتی در اتحادیه اروپا مطلع شود. پارلمان اروپا در تابستان مجدداً انتخاب خواهد شد.

بروکسل از زمان اجرایی شدن قانون خدمات دیجیتال در سال گذشته، در حال مقابله با نفوذ روزافزون شرکت‌های فناوری بوده و تحقیقاتی را در مورد سایت‌های شبکه اجتماعی تیک‌تاک و ایکس (توییتر سابق)  آغاز کرده است. تیک‌تاک هفته گذشته در برابر فشار اتحادیه اروپا تسلیم شد و پس از اینکه کمیسیون از این پلتفرم درباره یک ویژگی پاداش در اپلیکیشن جدیدش، پاسخ خواست، ویژگی جدید را متوقف کرد.

اتحادیه اروپا همچنین ظنین است که فیس‌بوک و اینستاگرام ممکن است امکان مشاهده محتوا در فیدهای توصیه‌ای محتوای سیاسی از حساب‌هایی را که حجم زیادی از این دست محتوا را منتشر می‌کنند کاهش دهند و در این باره با کاربران شفاف نباشند که نقض قانون خدمات دیجیتال خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • اقدام کمیسیون اروپا علیه فیس بوک و اینستاگرام
  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی
  • ۵۰ هنرجوی مهابادی در دوره‌های فیلم‌سازی شرکت کردند
  • اروپا از تخلفات فیس‌بوک و اینستاگرام تحقیق می‌کند
  • قوانین سختگیرانه اتحادیه اروپا یقه آیپد را گرفت!
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان