Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@00:10:03 GMT

مهاجمان تیم بی دقت نیستند/دربی همیشه حساس است

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۲۳۱۴

مهاجمان تیم بی دقت نیستند/دربی همیشه حساس است

بازیکن تیم ذوب آهن گفت: ذوب آهن مدتی است که دچار یک بحران شده است که امیدوارم زودتر از آن خارج شود. همه اذیت می‌شوند. مردم و هواداران، هم مجموعه و بازیکنان و حتی کارخانه زیر فشار هستند و اذیت می‌شوند. امیدوارم امسال به ثبات برسیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود ابراهیم‌زاده پس از دیدار مقابل تیم سپاهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دربی همیشه حساسیت خاص خودش را دارد و فرقی نمی‌کند که دربی کدام شهر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان تیم قوی و پر مهره‌ای است و امسال حرف برای گفتن زیاد دارد و برای قهرمانی بسته شده است. امیدوارم شرایط سپاهان بهتر شود زیرا یک تیم اصفهانی است. درست است شرایط ما مقداری متفاوت است اما سپاهان می‌تواند بهتر از این باشد.

وی در خصوص حضورش در زمین و تعویض، خاطرنشان کرد: ترکیب نظر کادر فنی است و باید به آن احترام گذاشت. هیچ مشکلی نداشتیم. امیدوارم بازیکنی نیز که مصدوم شد زودتر بهتر شود و به تیم کمک کند.

بازیکن تیم ذوب آهن با اشاره به آینده ذوب آهن در لیگ برتر، گفت: ذوب آهن مدتی است که دچار یک بحران شده است که امیدوارم زودتر از آن خارج شود. ما واقعاً خیلی اذیت می‌شویم. همه اذیت می‌شوند هم مردم و هواداران، هم مجموعه و بازیکنان و حتی کارخانه زیر فشار هستند و اذیت می‌شوند. امیدوارم امسال به ثبات برسیم.

ابراهیم‌زاده در خصوص دفاع خوب تیم ذوب آهن در دربی، تصریح کرد: سیستم ما به شکلی است که از اول فصل با سه دفاع کارمان را شروع کردیم و سه پنج دو بازی کردیم و در بعضی مواقع چهار دفاعه شدیم. این نظر کادر فنی است که با چه سیستمی شروع کنیم. در بعضی مواقع سه دفاع به پنج دفاع می‌رسد. تیم خوب دفاع می‌کند و در ضد حمله نیز به موقعیت نمی‌رسیم اما از آنها استفاده نمی‌شود.

وی ادامه داد: مقداری بی دقت هستیم اما فورواردهایمان مشکل ندارند. زمانی که یک تیم گل میزند تلاش همه تیم بوده است و زمانی که تیمی گل می‌خورد همه تیم مقصر هستند. منظور از اینکه فورواردها نمی‌زنند ضعیف بودن آنها نیست. من هم در این سه هفته موقعیت گل داشته‌ام اما توپ را وارد دروازه نکرده‌ام و بی دقتی خودم بوده است.

کد خبر 557627

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان دربی اصفهان دربی فوتبال اصفهان سپاهان تیم فوتبال سپاهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اذیت می شوند ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۲۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟

شاید خواندن این مطلب برایتان اندکی عجیب و باورنکردنی باشد ولی قضیه از این قرار است که یک شرکت اجاره خودروی بدون راننده که به تازگی چنین خدماتی را در کشور عزیزمان راه اندازی کرده، به‌قدری توسط مشتریان اذیت شده که تصمیم گرفته، هرکس بتواند بطور عادی و بدون ایجاد مشکل رانندگی کند را تشویق نموده و نصف مبلغ اجاره خودرو را به مشتری پس دهد.

شرایطی هم که اعلام کرده قدری جای تأمل و تأسف دارد. این شرایط شامل رانندگی کردن با خودرو با سرعت قانونی، آسیب نرساندن به ظاهر و داخل خودرو و موارد دیگری شبیه به اینهاست.

راستی چرا باید کسانی را که بجای خروج سرمایه ها در کشورمان سرمایه‌گذاری می‌کنند با چنین وضعیتی اذیت و آزار ببینند؟

اگر باور نمی‌کنید بهتر است به سایت شرکت اجاره دهنده خودروی بدون راننده Navaran.com یک سر بزنید تا خودتان مشاهده کنید.

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ متس هوملس، کابوس مهاجمان
  • روضه| آزار و اذیت‌هایی که بر امام صادق(ع) روا داشتند+صوت
  • حجازی: خوشحالم که در تیم پدرم حضور دارم
  • بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود
  • کفش طلای اختصاصی برای قوی سپید!
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم
  • نویدکیا: نبردن در خانه برای ما اذیت‌کننده است
  • هری کین یک تنه بیشتر از مهاجمان تاتنهام گل زده است!
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟