Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، جلسه کارگروه روسای کمیته های تخصصی کرونا عصر امروز چهارشنبه به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

محمد مخبر در این جلسه با اشاره به گزارش های ارائه شده مبنی بر کاهش میزان مراجعات و بستری های ناشی از کرونا، از اقدامات صورت گرفته برای مدیریت بیماری کرونا در پیک ششم قدردانی کرد و افزود: یکی از دلایل مدیریت شرایط موجود و بالا رفتن میزان مقاومت مردم، گسترش واکسیناسیون است که طی ماه های اخیر به خوبی و با سرعت بالا انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال ضرورت دارد همچنان روند بیماری مورد رصد قرار گرفته و مصوبات ستاد ملی کرونا با جدیت دنبال شود.

در این جلسه که رییس دفتر رییس جمهور، وزیران بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین رییس جمعیت هلال احمر حضور داشتند، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گزارشی از آخرین وضعیت بیماری کرونا در کشور ارائه کرد.

بهرام عین الهی افزود: با وجود پیک ششم کرونا و محدودیت های اعمال شده، شرایط به خوبی تحت مدیریت است که نشان دهنده عملکرد قابل قبول دولت در گسترش واکسیناسیون بوده است.

در ادامه این جلسه گزارشی از اعمال محدودیت های سویه اومیکرون متناسب با شرایط واکسیناسیون و مدیریت هوشمند بیماری شهرهای قرمز ارائه شد و توضیحاتی نیز در خصوص تردد مسافران از مرزهای کشور با عنایت به در پیش بودن تعطیلات نوروز مطرح شد.

مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت هم در این جلسه گزارشی از تشکیل کارگروه ویژه کووید ۱۹ در این دفتر و دریافت ۷۲ ایده از سراسر کشور برای تبدیل به طرح پژوهشی جهت مقابله با کرونا ارائه کرد و به تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای بهره مندی از طب ایرانی  برای مقابله با کووید ۱۹ در موج ششم پرداخت که در این دوره از شدت بیماری توانسته در روند بهبود وضعیت بیماران عملکرد بهتری داشته باشد.

در ادامه این جلسه پیشنهاداتی جهت طرح در صد و هشتیمن نشست ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا مطرح و مقرر شد این پیشنهادات برای تصمیم نهایی در جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا مورد بررسی قرار گی

برچسب‌ها ویروس کرونا ستاد ملی محمد مخبر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد ملی محمد مخبر ویروس کرونا ستاد ملی محمد مخبر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بیماری کرونا ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۲۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون بیش از ۴۰۰۰ رأس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره

ایسنا/ایلام رئیس دامپزشکی شهرستان بدره از انجام واکسیناسیون ۴ هزار و ۶۲۵ راس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره طی اردوی جهادی خبر داد.

آبله گوسفند و بز یک بیماری ویروسی عفونی نشخوارکننده کوچک است. این بیماری با شدت متوسط در گله‌های داشتی در مناطق اندمیک دیده شده اما عموما در بره و بزغاله که به تازگی به دنیا آمده‌اند کشنده است. ضرر اقتصادی ناشی از کاهش تولید شیر، آسیب به تولید چرم و چشم و دیگر ضررهای تولیدی از جمله‌ی آن است. همچنین این بیماری خرید و فروش دام سبک را کاهش داده و باعث کاهش زاد و ولد و جمعیت در آن مناطق می‌شوند.

«بهمن محمدی» به ایسنا اظهار کرد: رزمایش جهادی دامپزشکی طی فروردین ماه در منطقه زرانگوش بدره برگزار شده است.

وی گفت: در این طرح چهار هزار و ۶۲۵  راس دام علیه بیماری آبله گوسفندی، ۴۰۰ راس علیه بیماری آبله بزی، ۷۴۳ رأس علیه بیماری بروسلوز بز و بزغاله واکسینه شده‌اند.

رئیس دامپزشکی بدره تصریح کرد: مشاوره‌های بهداشتی و معاینه رایگان در دام‌های بازدید شده انجام  گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • واکسیناسیون بیش از ۴۰۰۰ رأس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • پایان واکسیناسیون طیور لرستان علیه بیماری نیوکاسل
  • هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند