Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند 6 نفره سارقان زورگیر خبر داد که با تهدید سلاح سرد و بستن دست و پای نگهبان ساختمان، از مجتمع های اداری سرقت می کردند.

سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال در تشریح جزئیات خبر فوق بیان داشت: بیست و هشتم دی ماه امسال طی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت از مجتمع تجاری با تهدید سلاح سرد نگهبان ساختمان و بستن دست و پای وی، تیمی از ماموران کلانتری سنایی بلافاصله به محل اعلامی اعزام شده و ضمن انجام تحقیقات اولیه، طی دستور قضائی شناسایی و دستگیری متهمان در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: بررسی های اولیه نشان از این داشت 4 سرنشین یک دستگاه خودروی 206 سفید رنگ سرقت را مرتکب شده اند و با تخریب درب ورودی واحدهای مجتمع تجاری گاو صندوق ها مستقر در واحد های تجاری حاوی طلاجات، ارزهای خارجی را سرقت و به سرعت از محل گریخته اند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: همزمان با انجام تحقیقات پلیسی پرونده های دیگری که نشان از سرقت های مشابه در محدوده های گاندی و ونک داشت به این پایگاه ارجاع شد که با پالایش اطلاعات به دست آمده مشخص شد که سرقت ها توسط اعضای یک باند 6 نفره شامل یک خانم و 5 مرد انجام شده است.

وی ادامه داد: در شاخه دیگری از بررسی ها هویت و مخفیگاه متهمان شناسایی و طی چندین عملیات پیچیده پلیسی در نهایت پس از هماهنگی های قضائی کلیه اعضای این باند دستگیر و به این پایگاه منتقل شدند

سرهنگ دستخال به کشف 400 دلار سرقتی از مخفیگاه متهمان اشاره کرد و افزود: متهمان در پی جوئی های انتظامی به 20 فقره سرقت مشابه اعتراف و اظهار کردند پس از اطمینان از خالی بودن مجتمع تجاری و حضور فقط سریدار در ساختمان مرتکب سرقت می شدند.

به گفته این مقام مسئول، تاکنون 14 مالباخته شناسایی شده و کشف سایر جرائم احتمالی متهمان و کشف جزئیات پرونده در حال بررسی است.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سارقان زورگیر سلاح سرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند پنجه طلا در همدان منهدم شد

سرهنگ علی اسدبگی گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بررسی های اولیه گویای این بود که سارقان به تخریب توپی قفل در و دیگر شیوه ها وارد منزل مالباختگان شده و وجه نقد، زیورآلات، تلویزیون و دیگر اموال با ارزش را سرقت کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان ادامه داد: متهمان حین ورود به یکی از منازل با صاحبخانه مواجه شده که درگیری بین آنها رخ می دهد.

سرهنگ اسدبگی افزود: صاحبخانه در این درگیری مجروح شد و سارقان پول و دیگر اموال باارزش او را به سرقت بردند.

وی گفت: همکاری اطلاعاتی عوامل پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۳ منجر به شناسایی مخفیگاه سارقان شد.

وی بیان کرد: سه نفر از سارقان در مخفیگاه و حین تردد در خیابان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از ۱۶ منزل مسکونی در نقاط مختلف شهر همدان اعتراف کردند.

سرهنگ اسدبگی برای پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: منزل خود را به دوربین ، دزدگیر، در ضد سرقت مجهز کرده تا زمینه ورود سارقان به منزل سلب شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان