Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، صادق خلیلیان استاندار خوزستان روز چهارشنبه در پایان نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز دو دستور کار مطرح شد. موضوع دستور کار اول جلسه در رابطه به تدوین شیوه نامه مسوولیت‌های اجتماعی صنایع بود. 

وی افزود: صنایع مختلفی که در استان خوزستان فعالیت می‌کنند و طبیعتاً مسئولیت‌های اجتماعی در زمینه توسعه استان دارند و باید کمک کنند بخشی از پروژه‌های استان تقویت و اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خوزستان گفت: ما خواستار این هستیم که این اقدامات به صورت متمرکز انجام شود به نحوی که مشخص باشد مبالغی که پرداخت می‌کنند به چه دستگاه‌هایی است و صرف چه پروژه‌هایی میشود و چه سهمی در توسعه استان دارد. 

خلیلیان ادامه داد: متاسفانه تاکنون چنین روالی نبوده است و مشخص نبوده است که این اقدامات در چه راستایی انجام می‌شود که این امر می‌تواند موجب ایجاد مفسده شود و انشالله ما با اجرای این دستورالعمل و اقدام جلوی مفسده های احتمالی را خواهیم گرفت و یک مسیر شفاف، درست و رو به پیشرفتی را برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها از محل مسوولیت‌های اجتماعی خواهیم داشت. 

استاندار خوزستان اذعان کرد: دستور کار دوم جلسه مربوط می‌شود به ۲۴۷ پروژه‌ که در استان بخشی از آنها فعال هستند و بخشی دیگر احداث میشوند. 

خلیلیان تصریح کرد: برای تکمیل این پروژه‌ها در یک نوبت ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی ارزان قیمت در اختیار شرکت‌ها قرار دادیم. در این جلسه هم حدود ۶۷۰ میلیارد تومان لحاظ کردیم تا این شرکت‌ها بتوانند تولید خود را تداوم بخشند و اشتغال زایی بیشتری داشته باشند.  

استاندار خوزستان عنوان کرد: بخشی از مصوباتی که امروز داشتیم برای این بود که صنایع ما از رکود خارج شوند و نقدینگی آنها تامین شود. همچنین برای مسائل و مشکلات مختلف در حوزه صنایع از جمله تامین مواد اولیه و برخی مشکلات در زمینه بیمه، مالیات و بدهی بانکی نیز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی‌های لازم برای برطرف کردن این مشکلات انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار خوزستان صادق خلیلیان تخصیص اعتبار تداوم تولید شرکت های خوزستان استاندار خوزستان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است

رئیس شورای شهرستان بن گفت: بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود.

محمود بهارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود، اظهار کرد: اخذ مجوز ماده ۲۳ برای سالن ورزشی، ورودی و خروجی شهر یان‌چشمه جهت ایجاد میدان و بلوار ورودی و تخصیص اعتبار بهره‌برداری فاضلاب شهر بن بعد از گذشت قریب به ۳۵ سال از کلنگ‌زنی پروژه از مطالبات اولویت‌دار مردم این شهرستان است.

وی افزود: تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری سه‌راهی بارده به تومانک و احداث زیر گذر یا روگذر نیز از تقاضاهای دیگر مردم شهرستان است.

رئیس شورای شهرستان بن با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری جاده ترانزیتی بن به سد زاینده رود، اضافه کرد: ۲۰ میلیارد از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی به شهرستان تعلق گرفته شده است و تکمیل این جاده باید در اولویت قرار گیرد.

بهارلویی تاکید کرد: تدابیر لازم در خصوص آسفالت و زیرسازی معابر روستاهای حیدری، شیخ شبان، بارده، تومانک، لارک، آزادگان، پهنا، شهر وردنجان و شهر بن، همچنین احداث زیرگذر یا روگذر روستای لارک و ترمیم و روکش آسفالت جاده پهنا به آزادگان اتخاذ شود.

کد خبر 749185

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه
  • پست برق ۱۳۲ ‌کیلوولت‌ شاهد بهبهان برق‌دار شد
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است