Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش می تواند آینده ورزش قهرمانی و حرفه ای را تضمین کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عصر چهارشنبه در مراسمی با حضور سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، اعلایی استاندار، علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، شفیعی فرماندار، پوراسماعیل مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شمس آذر، بهره برداری از زمین چمن مصنوعی آکادمی فوتبال باشگاه شمس آذر در شهرک مینودر قزوین آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمد پولادگر در این مراسم اظهارداشت: ورزش قهرمانی برای ما بسیار اهمیت دارد و سرمایه گذاری بخش خصوصی نقش مهمی در تضمین آینده این ورزش دارد.

پولادگر تصریح کرد: اراده دولت این است که بستر سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش مهیا شود و در این راه ضمن تسهیل در امور تلاش می کند انگیزه لازم در میان سرمایه گذاران ایجاد شود.

معاون وزیر ورزش یادآورشد: سرمایه گداری در ورزش اهداف بلند اقتصادی را مهیا می کند و بدون تردید سلامت انسانها با سرمایه گذاری در ورزش سریعتر محقق می شود.

وی گفت: نشاط و سلامت و شادابی نسل پایه، جوان و نوجوان ما با ورزش تضمین می شود و با توسعه رشته های ورزشی و توزیع عادلانه امکانات قادریم به کاهش آسیب های اجتماعی هم کمک کنیم.

پولادگر اضافه کرد: تاثیرگذارترین عامل پیشگیری از آسیب  های اجتماعی توسعه ورزش و قرار گرفتن ورزش در سبد زندگی مردم است و باید کاری کنیم تا همه گروهها به ورزش اهمیت دهند و آن را جدی بگیرند.

معاون وزیر ورزش با تشکر از حضور بخش خصوصی در باشگاه داری در قزوین اظهارداشت: باشگاه شمس آذر با کمک آقای پور اسماعیل یک کار خیرخواهانه انجام داده و با باشگاه داری در ورزش گامی در مسیر سلامت مردم برداشته که برای ما بسیار ارزشمند است.

وی یادآورشد: خوشبختانه مسئولان استان قزوین بویژه استاندار، فرماندار و بخش خصوصی در برنامه های توسعه اجتماعی و ورزش اتفاق نظر دارند و مدیرکل ورزش استان هم بسیار فعال عمل کرده و از مدیران توانمند کشور محسوب می شود و این ظرفیت می تواند آینده خوبی را برای ورزش استان رقم بزند.

پولادگر گفت: قزوین از معدود استانهایی است که در رشته های مختلف قهرمانان متعددی دارد که بیانگر ظرفیت بالای ورزش قهرمانی در این منطقه است.

روز چهارشنبه با حضور معاون وزیر ورزش بهره برداری از 7 طرح ورزشی در استان قزوین آغاز شد.

آکادمی فوتبال، چمن مصنوعی باشگاه فرهنگی ورزشی شمس آذر، سالن ورزشی روستای کورانه قزوین، سالنهای ورزشی روستاهای امیرآباد و سعید آباد بویین زهرا، ساختمان اداری و چمن مصنوعی روستای حصار البرز و تجهیز ۴۳ خانه ورزش روستایی از طرح هایی بود که امروز افتتاح شد.

برای اجرای این طرحها اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا معاون وزارت ورزش فوتبال سرمایه گذاری بخش خصوصی دولت سرمایه گذاری سرمایه گذاران سرمایه سلامت رشته های ورزشی آسیب های اجتماعی بخش خصوصی استان قزوین فرماندار محمد پولادگر ورزش و جوانان قزوین سرمایه گذاری بخش خصوصی معاون وزیر ورزش ورزش قهرمانی بخش خصوصی شمس آذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۲۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • عواقب بند س تبصره ۶ قانون بودجه | وقتی برای معافیت‌ها سقف تعیین شود چه می‌شود؟
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • تضمین امنیت سرمایه گذاری و غذایی از اثرات بارز رفع تداخلات است
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • شکست پرسپولیس قهرمانی لیگ را تضمین کرد/ سزای بازی دفاعی حذف شدن است/ نباید در غیاب بیرانوند سراغ پنالتی می‌رفتیم
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!