Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@03:11:49 GMT

واکنش مظاهری به استعفای نویدکیا

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۲۵۶۲

واکنش مظاهری به استعفای نویدکیا

آفتاب‌‌نیوز :

رشید مظاهری دروازه‌بان سپاهان در خصوص استعفای نویدکیا پس از بازی با ذوب آهن می‌گوید: حرف ما در رختکن بعد از بازی این بود که انشاءالله آقای نویدکیا از تصمیمش منصرف شود و بماند؛ ما فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و همین امروز هم می‌توانستیم بازی را به سود خود تمام کنیم که این اتفاق نیفتاد اما این وضعیت تقصیر آقا محرم نیست و من امیدوارم که ایشان با حمایت باشگاه در جای خود بماند چرا که سپاهان مسابقات مهمی پیش‌رو دارد و حتماً در آینده موفق‌تر از این خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه‌بان سپاهان ادامه داد: مهم‌ترین چیز درباره‌ی آقا محرم این است که همه ما دوستش داریم و به هر حال من فکر می‌کنم آخرین چیزی که تیم‌مان نیاز دارد این است که نویدکیا از جمع ما جدا شود، امیدوارم آقای ساکت با درایتی که دارند در این زمینه بهترین تصمیم را بگیرند اما در رختکن همه حرف‌شان یکصدا این بود که آقامحرم در سمت‌شان باقی بمانند

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رشید مظاهری محرم نویدکیا استعفا باشگاه فوتبال سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود

سرمربی مس رفسنجان گفت: می‌دانیم مسابقه فردا برای صنعت نفت فوق‌العاده حیاتی است و این مسئله می‌تواند دردسرهای زیادی برای ما ایجاد کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: حس خوبی به شهر آبادان دارم و بازی فوق‌العاده مهمی پیش رو داریم. اگر می‌خواهیم شرایط بهتری در جدول به دست بیاوریم، باید بازی خیلی خوبی ارائه کنیم و امتیازات کامل بازی را بگیریم. می‌دانیم این مسابقه برای صنعت نفت فوق‌العاده حیاتی است و این مسئله می‌تواند دردسرهای زیادی برای ما ایجاد کند.

غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • واکنش سپاهان به رفتار هواداران پرسپولیس
  • پشت پرده بازی کردن علیرضا بیرانوند؛ اصرارهای فراوان از اوسمار ویرا