Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه ای در خصوص گمرکات و اموال تملیکی عصر امروز(چهارشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، دکتر محمد مخبر در این جلسه با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری درخصوص ورود کالاهای قاچاق به کشور تأکید کرد: عزم دولت سیزدهم در زمینه تعیین تکلیف کالاهای رسوب شده در مبادی ورودی کشور و همچنین انبارهای سازمان اموال تمیلکی فرصت مناسبی است تا از ورود کالاهایی که در مبادی ورودی کشور ثبت سفارش نشده اند، جلوگیری شود و همچنین باید با اخذ مجوزهای لازم کالاهای قاچاق و غیرقانونی امحاء شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول‌ رئیس جمهور بر ضرورت ایجاد فرماندهی واحد در زمینه تعیین تکلیف کالاهای وارد شده به مبادی ورودی کشور تأکید کرد و گفت: نباید تنها به اقدامات موضعی و مقطعی در خصوص کالاهای ثبت نشده در گمرکات بسنده کرد و ضروری است تمامی وزارتخانه و سازمان های مرتبط با همکاری یکدیگر از ورود کالاهای غیرقانونی به مبادی رسمی جلوگیری به عمل آورد.

دکتر مخبر با اشاره به عزم راسخ قوای سه گانه کشور در خصوص تعیین تکلیف کالاهای رسوب شده در کشور خاطرنشان کرد: باید با تعیین تکلیف این کالاها از آسیب به اموال مردم جلوگیری شود.

در این جلسه که وزرای اقتصاد، دادگستری، صنعت،معدن وتجارت، جهاد کشاورزی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس بانک مرکزی حضور داشتند، اقدامات دستگاه های اجرایی در خصوص ماندگاری کالاها در مبادی ورودی و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بحث و بررسی شد.

همچنین سازمان اموال تملیکی گزارشی از آخرین وضعیت رسوب کالاها در انبارهای کشور ارائه کرد و راهکارها و پیشنهادات دستگاه های مختلف برای برخورد با ورود غیرقانونی کالاها و جلوگیری از رسوب این کالاها در انبارهای کشور بحث و بررسی شد.

انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ورود کالاهای تعیین تکلیف مبادی ورودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئو| پناهنده ایرانی: به خط پایان رسیده‌ام!

کانال تلگرامی پارسینTV ویدئویی از مصاحبه شبکه اسکای نیوز انگلیس با پناهجوی ایرانی که راهی رواندا شده است منتشر کرد:

پناهنده ایرانی: به خط پایان رسیده‌ام!

ماه گذشته بود که لایحه «ایمنی رواندا» به تصویب قانون‌گذاران انگلیسی رسید و بر اساس آن دستگیری و بازداشت مهاجران غیرقانونی ساکن در انگلیس آغاز شده تا برای مرحله تبعید اجباری آن‌ها به کشور آفریقایی رواندا در مرکز این قاره آماده شوند

بر اساس این قانون کسانی که به طور غیرقانونی وارد این کشور شده‌اند ظرف ۲۸ روز اخراج می‌شوند. آنها حق اعتراض ندارند و از بازگشت به این کشور در آینده منع خواهند شد مگر اینکه حکم پرونده آن‌ها تغییر کند.

رسانه دانلود

دیگر خبرها

  • فروش ماشین آلات پرابهام براساس قانون/ ۱۵۰۰ دستگاه فروخته شد
  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان در سال ۲۰۲۳ شکسته شد
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان ۲۰۲۳ شکسته شد
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی اعلام شد
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • ویدئو| پناهنده ایرانی: به خط پایان رسیده‌ام!
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • آغاز واردات میوه های گرمسیری از مرز باشماق مریوان
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟