Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@10:29:29 GMT

تیم والیبال نشسته گنبد مغلوب مس کرمان شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۲۹۱۷

تیم والیبال نشسته گنبد مغلوب مس کرمان شد

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا، نماینده گلستان با نتیجه ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۱  دست‌های اول تا سوم بازی امشب خود را به تیم مس شهر بابک کرمان واگذار کرد.

مرحله پلی آف مسابقات والیبال نشسته لیگ برتر که از سوم اسفند با حضور چهار تیم مس شهر بابک کرمان، ذوب آهن اصفهان، پالایش نفت آبادان و شهرداری گنبدکاووس به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی تهران آغاز شده است تا هشتم اسفند ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم والیبال نشسته شهرداری گنبدکاووس فردا در مقابل تیم پالایش نفت آبادان به میدان خواهد رفت.

سرمربی تیم والیبال نشسته شهرداری گنبدکاووس چهارشنبه شب در پایان مسابقه تیمش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: امشب بازیکنان عملکرد خوبی از خود در مقابل تیم اول جدول لیگ برتر به نمایش گذاشتند.

فرشید عاشوری افزود: تمام تمرکز تیم گنبد برد بازی فردا در مقابل تیم پالایش نفت آبادان است تا جزو سه تیم صدر جدول قرار گیریم.

ورزشکاران جانباز و معلول گنبدکاووس در رشته والیبال نشسته تاکنون مدال‌های زیادی در رقابت‌های جهانی، پاراآسیایی و پارالمپیکی به نام خود ثبت کرده‌اند که فرشید عاشوری با ۲ مدال طلای پارالمپیک، جلیل ایمری با چهار مدال طلا و یک نقره در مسابقات پارالمپیک و چهار مدال طلا در مسابقات جهانی، آرش خرمالی با یک مدال طلای پارالمپیک به همراه زهرا دانایی توس با یک مدال نقره پاراآسیایی در رشته والیبال نشسته بانوان نمونه‌ای از این ورزشکاران هستند.

همچنین محمد نعمتی دیگر ورزشکار شایسته گنبدکاووس، شهریورماه امسال به همراه تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران مدال طلای مسابقات پارالمپیک توکیو را از آن خود کرد.

شهرستان ۳۷۵ هزار نفری گنبدکاووس که علاقه‌مندان والیبال از آن به عنوان پایتخت این رشته یاد می کنند سال‌هاست که یک تیم در مسابقات لیگ برتر مردان کشور دارد.

برچسب‌ها گنبدکاووس والیبال نشسته گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس والیبال نشسته گلستان گنبدکاووس والیبال نشسته گلستان والیبال نشسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۲۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو

نوجوانان کرمانی با کسب ۵ مدال طلا،۳ نقره،۲برنز و کسب۷۲۰ امتیاز قهرمان المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ شدند.

همچنین یزد با کسب۴۷۰ امتیاز دوم، سیستان و بلوچستان با کسب ۴۲۰ امتیاز سوم و خراسان جنوبی با کسب۳۷۰ امتیاز چهارم شد.

بدین ترتیب تیم نوجوانان کرمان به سرمربی گیری سعیده بازمانده، مربیگری حکیمه مکی آبادی و سرپرستی فرزانه خانقائی توسط نادیا ایزدآبادی، غزل نصرت آبادی، آناشهسواری، ستایش نجمی نژاد، یاسمن نژادکورکی، صاحب مدال طلا، بهنازسفلایی، ستاره رحیمی و رایا باقری صاحب مدال نقره، و آرزو سلیمانی و ستایش گیلک صاحب مدال برنز شدند.

همچنین نرگس فرخی نژاد به عنوان سرناظر مسابقات و نجمه پورمیرزایی به عنوان داور، نمایندگان فدراسیون در این دوره از مسابقات بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • (تصاویر) مسابقات والیبال در گِل
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید